اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با ماه مبارک رمضان

500 مددجوی گرمساری زیرپوشش طرح «ضیافت مهر» قرار گرفتند

500 مددجوی گرمساری هم‏زمان با ماه مبارک رمضان زیرپوشش طرح «ضیافت مهر» بهزیستی شهرستان گرمسار قرار گرفتند.

500 مددجوی گرمساری زیرپوشش طرح «ضیافت مهر» قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، اداره بهزیستی گرمسار و مؤسسه آل یاسین میزبان طرح «ضیافت مهر» 500 نفر از معلولان و نیازمندان تحت پوشش بود.

در این مراسم که غلامرضا کاتب نماینده مردم آرادان و گرمسار در مجلس شورای اسلامی و داریوش طاهری فرماندار گرمسار نیز حضور داشتند، سرپرست اداره بهزیستی گرمسار، گفت: برپایی طرح «ضیافت مهر» سعادت بزرگی است؛ به خصوص اگر میهمانانش معلولین و نیازمندان باشند.

یوسف کلیچ در ادامه خواستار مساعدت مسئولان به نیازمندان و معلولان بهزیستی شد و افزود: هدف از حضور مسئولان در این مراسم، ارتباط نزدیک آنان و آشنایی با مشکلات مددجویان بهزیستی است.

نماینده مردم آرادان و گرمسار در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از برگزاری طرح ضیافت مهر در گرمسار خاطرنشان کرد: ماه رمضان، ماه نزدیک شدن و عشق ورزیدن به خداوند است و برای بهره‏مند شدن از برکات و رحمت الهی در این ماه مبارک، باید به یاد فقرا و نیازمندان باشیم.

غلامرضا کاتب، ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه کارکنان بهزیستی اذعان داشت: برای دستگیری از نیازمندان، خداوند ما بندگان را وسیله و واسطه قرار داده است که امیدواریم بتوانیم از این موهبت الهی بهره‏مند شویم.

انتهای پیام/2249/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول