اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

سرمایه‌گذاری 5 میلیارد ریالی مدیریت توزیع برق در ماهنشان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از سرمایه‌گذاری 5 میلیارد ریالی مدیریت توزیع برق شهرستان ماهنشان خبر داد.

سرمایه‌گذاری 5 میلیارد ریالی مدیریت توزیع برق در ماهنشان

عادل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماهنشان یکی از شهرستان‌های استان زنجان بوده که در فاصله 113 کیلومتری غرب زنجان قرار گرفته ‌است.

وی با اشاره به اینکه حدود 20 هزار مشترک برق در ماهنشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات زیربنایی در بخش توزیع برق این شهرستان حدود 10.5 میلیارد ریال اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تصریح کرد: از مجموع اعتبارات تخصیص یافته بیش از 5 میلیارد و 730 میلیون ریال به احداث شبکه‌های توزیع برق به منظور تامین برق مناطق محروم و در راستای اجرای طرح مهاجرت معکوس به روستاها اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: برای بهره‌برداری از پروژه‌های توزیع برق شهرستان ماهنشان، 5 هزار و 693 متر شبکه فشار متوسط، 612 متر کابل خود نگهدار و نزدیک به 7 کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه شهرستان ماهنشان از قطب‌های کشاورزی منطقه به شمار می‌رود، اضافه کرد: در  راستای حمایت از این صنعت و رضایت مشترکان بخش کشاورزی توفیقات زیادی کسب شده است.

وی به احداث 3 هزار و 598 متر شبکه فشار متوسط، 450 متر شبکه فشار ضعیف و نصب 22 دستگاه تابلو برق هوشمند کشاورزی اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 306 میلیون ریال اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افزود: به منظور تامین برق مطمئن به مشترکین برق و پایدار دائمی شبکه‌های توزیع نیروی برق، اقدامات مهمی در این حوزه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: رینگ خطوط برق شهر دندی و شهرستان ماهنشان با احداث 7.5 کیلومتر شبکه 20 کیلوولت با اعتبار یک میلیارد و 610 میلیون ریال و همچنین ساماندهی و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق فرسوده و رفع ضعف ولتاژ در شهرستان ماهنشان با احداث 750 متر شبکه فشار متوسط و نزدیک به دو کیلومتر شبکه فشار ضعیف با حجم سرمایه‌گذاری 746 میلیون ریال از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

کاظمی با بیان اینکه شرکت توزیع برق به اذعان مسئولین ارشد استان یکی از پیشروترین سازمان‌هایی است که در ایجاد زیرساخت‌های زیربنایی در بخش مسکن مهر فعالیت داشته است، اظهار کرد: فقط برای برق‌رسانی به واحدهای مسکونی مهر حدود یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف با اعتبار 180 میلیون ریال احداث شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی به عملکرد فوق‌العاده شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در برق‌رسانی به مناطق آسیب دیده در حادثه سیل مرداد‌ماه سال گذشته در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و افزود: در مدت کمتر از 72 ساعت بیش از 70 اصله پایه‌های سیمانی و چوبی آسیب دیده است و شبکه توزیع برق تخریب شده را اصلاح کردیم و برق مطمئن را در اختیار مشترکان خود قرار دادیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان یادآور شد: برای جلوگیری از آسیب جدی به خطوط برق در صورت بروز سیل‌های فصلی، این شرکت با اعتبار 250 میلیون ریال اقدام به احداث 3 هزار و 861 متر شبکه فشار متوسط و 621 متر شبکه فشار در ماهنشان ضعیف کرده است تا بتواند میزان رخدادهای خاموشی برق را به حداقل برساند.

انتهای پیام/73006/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول