اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق پردیس خبر داد

تأمین برق 80 هزار واحد مسکن مهر در پردیس/ افزایش شمار مشترکان تا عدد 150 هزار

رئیس اداره برق شهرستان پردیس از تأمین برق 80 هزار واحد مسکن مهر در پردیس و افزایش شمار مشترکان تا عدد 150 هزار خبر داد.

تأمین برق 80 هزار واحد مسکن مهر در پردیس/ افزایش شمار مشترکان تا عدد 150 هزار

علیرضا احمدوند امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در محدوده عملیاتی برق در شهرستان پردیس که شامل شهرهای بومهن، پردیس، جاجرود و بخشی از لواسان بزرگ می‏شود، در حال حاضر توسط اداره برق شهرستان به 70 هزار مشترک خدمات‏رسانی می‏شود.

وی تصریح کرد: این مشترکان در بخش‏های اشتراک‏ خانگی، صنعتی، تجاری و مصارف عمومی از اداره برق شهرستان پردیس خدمات دریافت می‏کنند.

رئیس اداره برق شهرستان پردیس ادامه داد: با توجه به افتتاح طرح‏های در شرف انجام مسکن مهر در شهرستان پردیس، تعداد مشترکان برق در این شهرستان به زودی به 150 هزار مشترک خواهد رسید.

احمدوند ادامه داد: با توجه به برنامه‏های دولت برای مسکن مهر و اولویت‏ دادن به این طرح ملی، وزارت نیرو نیز برای تأمین برق این تعداد واحد مسکونی در شهرستان پردیس اعلام آمادگی کرده است.

تأمین برق 80 هزار واحد مسکن مهر در پردیس

رئیس اداره برق شهرستان پردیس در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چندی پیش وزیر نیرو به خبرنگار فارس گفته بود در صورت تأمین و تجهیز مسکن مهر شهرستان پردیس توسط اداره‏های خدمات‏رسان، به زودی تعداد قابل توجهی مسکن مهر را افتتاح خواهیم کرد و یکی از این نهادها، اداره برق است و چه تعداد مسکن مهر تاکنون در این محدوده برق‏دار شده، گفت: در مورد تأمین انرژی 80 هزار واحد مسکن مهر پیش‏‌بینی‏‌ها توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس انجام شده و وزارت نیرو نیز در بحث تامین انرژی اعلام آمادگی کرده است.

احمدوند اضافه کرد: در بحث مسکن مهر، 13 هزار واحد مسکونی جزو توافقات شرکت عمران و اداره برق شهرستان پردیس بوده که با توجه به اعلام اولویت در دست انجام است.

وی تصریح کرد: نزدیک به 6 هزار واحد مسکونی در این طرح برق‏دار شده و همچنین هفت هزار واحد مسکن مهر نیز تا پایان سال برق‏دار خواهند شد.

رئیس اداره برق شهرستان پردیس افزود: وزارت نیرو جزو نخستین اداره‏های خدمات‏رسان است که به مسکن مهر پردیس خدمات ارائه می‏‏کند.

برق‏رسانی به 3500 واحد مسکن مهر فاز 3 پردیس

رئیس اداره برق شهرستان پردیس تصریح کرد: با توجه به برنامه زمان‏بندی شرکت عمران شهر جدید پردیس در رابطه با سه هزار و 500 واحد مسکن مهر فاز 3 شرکت سرمایه‏گذاری مسکن به زودی بخشی از این طرح برق‏دار خواهد شد.

احمدوند اضافه کرد: در مسکن مهر فاز 3 پردیس، پنج پیمانکار اداره برق به صورت ویژه مشغول نصب تجهیزات و کنتور برق هستند.

وی گفت: با توجه به تأمین کنتورهای سه هزار واحد مسکن مهر و در صورت آماده ‏بودن بستر و تابلوهای نصب کنتور و تجهیزات، به زودی و با سرعت عملیات برق‏رسانی به فاز 3 مسکن مهر پردیس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2568/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول