اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری معتمدان و مسئولان

شبکه برق زرآباد توسعه می‌یابد

با همکاری و همدلی معتمدان، مردم و مسئولان شهر زرآباد، توسعه شبکه برق این منطقه توسعه می‌یابد.

شبکه برق زرآباد توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، بخشدار زرآباد امشب در جلسه‌ای با حضور مسئولان بخش زرآباد اظهار داشت: توسعه و بهسازی شبکه برق شهر زرآباد شامل توسعه محله‌های روبه‌روی پاسگاه محلات سطح شهر، محله شی بازار، پشت بخشداری، خیابان خاتم، بلوار امام از بانک ملی تا پمپ بنزین شامل احداث 450 متر شبکه فشار متوسط، نصب چهار دستگاه ترانس و احداث 2 هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف آغاز شد.

مجتبی شجاعی افزود: احداث هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط در شهر و نصب یک دستگاه ترانس 200 کاوا روستای جد و یک دستگاه ترانس 200 کاوا داخل شهر و روستای گزیدر به منظور رفع افت ولتاژ از پروژه‌هایی است که از ابتدای سال تاکنون اجرا شده است.

وی بیان کرد: از دیگر پروژه‌های اجرا شده برق از ابتدای سال‌جاری می‌توان به رفع افت ولتاژ روستای اسماعیل‌چات محله حاجی شکری، روستای دوکی، روستای کلات محله احمد و افزایش قدرت ترانس جوش در محله یعقوب ولی‌هادی و نصب یک دستگاه ترانس روستای سول به منظور رفع افت ولتاژ نام برد.

بخشدار زرآباد ادامه داد: اصلاح و بازسازی دو کیلومتر خط فشار متوسط روستای سورو از اقدامات مؤثر شرکت برق در هفته‌های گذشته بوده است.

شجاعی اذعان داشت: هم‌اکنون بخش زرآباد از پست برق 230 برخوردار است که با توجه به شرایط جغرافیایی بخش برخی مکاتبات و پیگیری‌ها برای تبدیل این پست به پست 400 انجام شده است.

وی اذعان داشت: در سال قبل، تمامی روستاهای منطقه برق‌رسانی در آنها انجام شد.

بخشدار زرآباد افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان بسیاری از روستاهای زرآباد از لحاظ روشنایی معابر و نصب چراغ به شرایط فوق‌العاده‌ مطلوبی خواهند رسید.

شجاعی ضمن تقدیر از شرکت توزیع برق استان و همه مسئولان ذیربط در این بخش، همکاری معتمدین و صبر و بردباری آنان در رفع مشکلات برق منطقه و کمک به دولت در حل این مشکلات را بسیار موثر دانست.

انتهای پیام/75002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول