اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس خبر داد

احداث پست برق 63 کیلوولت شهرک صنعتی شاهرود

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس از پیگیری برای احداث پست برق 63 کیلوولت شهرک صنعتی شاهرود خبر داد.

احداث پست برق 63 کیلوولت شهرک صنعتی شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از پایگاه اطلاع ‏رسانی نماینده مردم شهرستان‏های شاهرود و میامی در مجلس، جلسه بررسی مصوبات سفرهای استانی سال 88 دولت، مبنی بر احداث پست 63 کیلوولت برق و خطوط انتقال برق شهرک‌های صنعتی شاهرود، دامغان، گرمسار و سمنان برگزار شد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه در شرایط کنونی باید در جهت تحقق اعتبارات موجود فعلی تلاش کنیم، افزود: باید با استفاده از اعتبارات محقق شده، سعی کنیم تا از سرعت رشد قیمت‌ها برای اجرای این پروژه‌ها جا نمانیم.

کاظم جلالی خطاب به مدیران حاضر در این جلسه تصریح کرد: اگر در این زمینه، نیاز به اصلاح قانون وجود دارد، مرکز پژوهش‌های مجلس کارهای کارشناسی خود را انجام داده و به وظیفه خود طبق قانون عمل می‏کند.

وی تصریح کرد: اعتبارات باید تا حد امکان از طرف وزارت نیرو و شرکت شهرک‌های صنعتی جهت اجرای این پروژه‌ها تخصیص پیدا کند.

وی با بیان اینکه باید در این زمینه فکری اساسی شود، توضیح داد: برخی از مشکلات در این حوزه به دلیل قانون و برخی به دلیل محدودیت‌های موجود است.

گفتنی است؛ براساس این مصوبه مقرر شده بود یک‌سوم این هزینه را وزارت نیرو و دوسوم آن را شرکت شهرک‌های صنعتی فراهم کند.

اکنون به دلیل آنکه شرکت شهرک‌های صنعتی نتوانسته سهم خود را تأمین کند، کار متوقف مانده است و وزارت نیرو بخشی از این کار را بر عهده گرفته و سهم هر کدام از این دستگاه‌ها به 50 درصد رسیده است.

بر اساس این گزارش؛ در برنامه پنجم توسعه در نظر گرفته شده است که زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های تا جلوی در واحدهای صنعتی فراهم شود.

از طرفی، برای دولت این مسئله در نظر گرفته شده بود که بودجه شهرک‌های صنعتی را در قالب بودجه‌های سالانه لحاظ کند و این موضوع به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است.

انتهای پیام/2249/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول