اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات تنیس روی میز جام رمضان

تیم تنیس شرکت برق قزوین قهرمان شد

مسابقات تنیس روی میز جام رمضان استان قزوین با تصاحب عنوان قهرمانی از سوی تیم شرکت توزیع برق استان به کار خود پایان داد.

تیم تنیس شرکت برق قزوین قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسابقات تنیس روی میز جام رمضان استان قزوین با تصاحب عنوان قهرمانی از سوی تیم شرکت توزیع برق استان به کار خود پایان داد.

در جریان برگزاری این مسابقات که با حضور 10 تیم به مدت سه شب در خانه تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد، تیم شرکت توزیع برق استان در نهایت عنوان قهرمانی را به دست آورد.

این مسابقات با انجام 23 دیدار و به صورت دوره‌ای به پایان رسید که در این بین تیم شرکت توزیع برق با انجام بازی‌های روان و یک‌دست با شایستگی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

تیم شرکت توزیع برق استان در ترکیب خود از علیرضا زین‌العابدینی، ایمان گلشاهی، سهیل کلهر و رضا گنجی استفاده کرد که همین ترکیب هم در قهرمانی این تیم نقش قابل قبول و مهمی داشت.

تیم خانه پینگ‌پنگ هم که در ترکیب خود از مجید آرازخانی، شایان و سامان خانزاده، سیدمرتضی تقی‌لو و علی ساروخانی سود می‌برد در پایان به کسب عنوان نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

عنوان سومی این دوره از مسابقات بخش تیمی تنیس روی میز جام رمضان استان را هم تیم شهرداری قزوین به خود اختصاص داد که در ترکیب خود از چهره‌های مطرحی همچون روح‌الله شیشه‌گرها، ابوالفضل حمزه‌ای، علیرضا بیگدلی، محمدحسین محمدی و محمدحسین قوچی بهره می‌برد.

مسابقات تنیس روی میز جام رمضان استان همچنان تا روزهای آینده ادامه دارد و در این بین تنیسورها در بخش انفرادی و در سه رده سنی آزاد، امید و نوجوانان با یکدیگر رقابت می‌کنند تا تکلیف نفرات برتر این مسابقات در رده‌های سنی یاد شده مشخص شود.

انتهای پیام/77004/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول