اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان:

هلا‌ل‌احمر گلستان میزبان اردوهای «نشاط و پویایی» مددجویان کشور شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: میزبانی اردوهای «نشاط و پویایی» مددجویان سراسر کشور به جمعیت هلال‌احمر گلستان واگذار شد که از مردادماه سال‌جاری آغاز می‎شود.

هلا‌ل‌احمر گلستان میزبان اردوهای «نشاط و پویایی» مددجویان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی اکبری پیش از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: بر اساس تفاهم‎نامه‎ای که با کانون اصلاح و تربیت سازمان زندان‎ها منعقد کردیم و این کار با جدیت نیز پیگیری می‎شود مددجویان این سازمان به عضویت جمعیت هلال‌احمر در خواهند آمد.

وی از اجرای 14 فعالیت جدید، ابتکاری و بسیار تاثیرگذار اوقات فراغت در گلستان خبر داد و تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر گلستان در سال گذشته جزو دستگاه‎های برتر در زمینه اوقات فراغت معرفی شد، امسال سطح رقابت دستگاه‎های در این زمینه افزایش یافته و این سازمان نیز بر اساس نیازهای جامعه و جوانان علاوه بر تنوع‎بخشی، فعالیت‎های خود را گسترش داده است.

اجرای اردوهای یک‌روزه طرح «نشاط در صیام» در اردوگاه کشوری دلند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به یکی از مهمترین برنامه‎های اوقات فراغت ابراز داشت: برای نخستین بار اردوهای یک‌روزه طرح «نشاط در صیام» در اردوگاه کشوری دلند به اجرا درمی‌آید و روزانه قریب به 50 الی 100 جوان برای صرف افطار پذیرش می‎شوند.

به گفته اکبری؛ در اردوهای یک‌روزه طرح «نشاط در صیام» برنامه‎های متنوع آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و ... برای علاقمندان تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه حدود 18 دستگاه اجرایی استان در زمینه اوقات فراغت فعال هستند، اعلام آمادگی کرد این اردوگاه را به طور رایگان در اختیار تمامی دستگاه‎ها به منظور استفاده از ظرفیت‎های ماه رمضان قرار دهد.

30 هزار نفر در سطح گلستان تحت پوشش سامانه نشاط و پویایی قرار می‎گیرند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از راه‎اندازی سامانه نشاط و پویایی در راستای غنی‎سازی اوقات فراغت کانون‎های جمعیت هلال‌احمر در سطوح مختلف شهرستان خبر داد و اذعان کرد: جمعیت هلال‌احمر دارای هفت کانون در بخش‎های دانشجویی، دانش‎آموزی، آزاد، کارگری، طلاب و روحانیون، غنچه‎ها و روستایی است.

اکبری افزود: این کانون‎ها در همه روستاها، مدارس، مهدکودک‎ها و حوزه‎ها فعال هستند و سامانه نشاط و پویایی به منظور بهینه‎سازی فعالیت‎های فراغتی توسط کانو‌ن‌ها اداره می‌شود.

وی پیش‎بینی کرد سامانه نشاط و پویایی قریب به 30 هزار نفر را در سطح استان تحت پوشش قرار دهد و بیان داشت: فعالیت‎های مختلف امدادی و آموزشی برای نخستین بار از طریق این سامانه پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول