اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستا‌های ساری

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران از اعزام کاروان سلامت جمعیت هلال احمر به روستا‌های ساری همزمان با ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستا‌های ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، سیف‌الله صادقیان گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در راستای ارائه خدمات مورد نیاز به خانوادهای آسیب‌پذیر از سوی جمعیت هلال احمر ساری، کاروان سلامت شمیم هلال شش به روستای برد از توابع بخش چهاردانگه شهرستان ساری اعزام شد.

وی افزود: در این برنامه که با مشارکت 19 نفر از اعضای گروه‌های چهارگانه داوطلبان جمعیت هلال احمر ساری انجام شد با ویزیت رایگان 98 نفر از ساکنان این روستا نسبت به ارائه داروهای رایگان، توزیع 25 سبد کالای مواد غذایی و بهداشتی، برق‌کاری منازل، ارائه خدمات خیاطی برای 32 نفر، توزیع 17 جفت کفش و 29 جلد کتاب ویژه کودکان اقدام شد.

این مسئول با تشکر از همه داوطلبانی که در اجرای این طرح‌ها جمعیت هلال احمر را یاری می‌کنند، هزینه اجرای این طرح را 7 میلیون و 682 هزار ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول