اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

اجرای طرح ضیافت الهی در 30 بارگاه امامزاده استان زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح ضیافت الهی در 30 بارگاه امامزاده استان زنجان خبر داد.

اجرای طرح ضیافت الهی در 30 بارگاه امامزاده استان زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی همزمان با ماه رمضان در بقاع استان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ضیافت الهی از عمده برنامه‌های اجرایی اداره کل اوقاف به مناسبت ماه رمضان است، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح تبدیل بقاع به قطب فرهنگی با توجه به فرمایشات اکید مقام معظم رهبری در این زمینه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در قالب اجرای طرح ضیافت الهی برنامه‌های متنوعی در بقاع استان اجرایی می‌شود، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن از برنامه‌هایی است که در جریان طرح ضیافت الهی برگزار می‌شود.

وی همچنین برگزاری نماز جماعت در بقاع متبرکه و بارگاه امامزادگان شاخص استان را نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره کل اوقاف در قالب طرح ضیافت الهی عنوان کرد و گفت: استقرار غرفه ویژه به منظور پاسخگویی به مسائل شرعی مراجعه‌کنندگان نیز از اقداماتی است که اداره کل اوقاف در سطح بقاع متبرکه انجام می‌دهد.

باقری با بیان اینکه هدف از برگزاری برنامه‌های مناسبتی در ماه رمضان استفاده از ظرفیت بقاع و همچنین ایجاد فضای معنوی بیشتر برای روزه‌داران است، اضافه کرد: خوشبختانه در 10 روز نخست شاهد استقبال مردم از این برنامه‌های بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح ضیافت الهی در 30 بارگاه امامزاده استان در حال اجراست، افزود: این اقدامات در بقاع شاخص اجرایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه به برگزاری محافل انس با قرآن نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها با حضور قاریان مصری برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم در قالب حفظ قرآن، گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای تربیت دینی فرزندان است.

باقری افزود: طرح حفظ قرآن در قالب سنین مختلف و همچنین در دو گروه خواهران و برادران اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول