اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل:

450 نوجوان در آستان هلال(ع) همیار قرآن شدند

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل از صدور 450 کارت همیار قرآنی ویژه کودکان و نوجوان شرکت‌کننده در این آیین خبر داد.

450 نوجوان در آستان هلال(ع) همیار قرآن شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی آستان هلال بن علی(ع)، حجت‌الاسلام علیرضا محلوجی اظهار داشت: در این طرح برای کودکان و نوجوانان کارت‌های ویژه امتیازی صادر شده و در پایان ماه مبارک رمضان به افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کنند جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی افزود: این طرح با هدف ترغیب و تشویق کودکان بین سنین 4 تا 15 سال برای شرکت در آیین جزء خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: در این راستا، تاکنون 205 کارت ویژه کودکان و نوجوانان پسر و 246 کارت ویژه کودکان و نوجوانان دختر صادر شده است.

محلوجی، حضور پرشور این رده سنی در آیین ملی جزء خوانی قرآن کریم در ساعات ابتدایی صبح را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: بدون شک اشتیاق‌ آفرینی برای حضور در این آیین، موجب انس بیشتر کودکان و نوجوانان با آموزه‌های معنوی این کتاب آسمانی می‌شود.

وی، یکی از نقاط قوت آیین جزء خوانی حرم هلال بن علی(ع) را حضور تمام رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم ذکر و عنوان کرد: بسیاری از مراحل آماده‌سازی، فضاسازی و حتی خدمات جمع‌آوری قرآن پس از قرائت هر جزء قرآن کریم نیز توسط کودکان و نوجوانان همیار قرآنی این آیین انجام می‌شود.

آیین ملی جزء خوانی قرآن کریم هر روز بعد از نماز صبح در آستان حضرت محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار می‌شود که با پخش زنده از شبکه بین‌المللی قرآن و معارف سیما و سیمای مرکز اصفهان همراه است.

این آیین در سال گذشته از سوی شورای عالی قرآن کشور به عنوان برترین آیین جزء خوانی قرآن کریم در کشور انتخاب شد.

انتهای پیام/2406/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول