اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف استان زنجان خبر داد

استقبال چشمگیر دانش‌آموزان قیداری از طرح نشاط معنوی

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از استقبال چشمگیر دانش‌آموزان قیداری از طرح نشاط معنوی خبر داد.

استقبال چشمگیر دانش‌آموزان قیداری از طرح نشاط معنوی

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح نشاط معنوی به مناسبت ایام تابستان در بقاع متبرکه و امامزادگان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح نشاط معنوی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است، تصریح کرد: تقویت بنیه اعتقادی و معنوی دانش‌آموزان نیز از دیگر اهداف اجرای طرح مذکور است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ایجاد زمینه لازم برای استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان و همچنین احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف اجرای طرح نشاط معنوی عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در راستای تربیت دینی و اسلامی دانش‌آموزان نیز یکی از مهم‌ترین اهدافی است که با اجرای طرح نشاط معنوی دنبال می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل بقاع به قطب فرهنگی تصریح کرد: سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی به ویژه برنامه‌های قرآنی از مهم‌ترین اهدافی است که اداره کل اوقاف با اجرای طرح نشاط معنوی دنبال می‌کند.

خدابنده‌لو در ادامه با اشاره به اینکه امسال طرح نشاط معنوی در بقاع شاخص استان در حال اجراست، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال بیش از 2 هزار و 500 دانش‌آموز در این طرح حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی ویژه دانش‌آموزان در سه مقطع تحصیلی اجرایی می‌شود، افزود: کتاب‌هایی ویژه آموزش دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه به تقارن اجرای طرح نشاط معنوی با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: به علت اینکه طرح نشاط معنوی با ماه رمضان تقارن دارد، از همین رو برخی از برنامه‌ها شامل جزء‎خوانی قرآن کریم، روخوانی و ... به صورت مناسبتی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول