اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف بابلسر و فریدونکنار:

طرح ضیافت در 16 بقعه متبرکه بابلسر و فریدونکنار برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر گفت: طرح ضیافت الهی در 16 بقعه متبرکه بابلسر و فریدونکنار در حال برگزاری است.

طرح ضیافت در 16 بقعه متبرکه بابلسر و فریدونکنار برگزار می‌شود

حجت الاسلام مصطفی سیفی‌کناری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ قرآن و مأنوس شدن با آن است، اظهار داشت: رمضان ماه عبادت و بندگی خدا است، ماهی است که در آن انسان آمرزیده می‌شود.

وی به اجرای برنامه‌های معنوی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: یکی از دلایلی که موجب بقاء اعتقاد و باورهای دینی می‌شود اجرای این برنامه‌ها است.

سیفی‌کناری در ادامه خاطرنشان کرد: طرح ضیافت الهی در شهرستان بابلسر همزمان با مبارک رمضان در بقاع متبرکه برگزار و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر و فریدونکنار با اعلام اینکه این طرح در 16 بقعه متبرکه و امامزاده شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در حال برگزاری است، بیان داشت: این طرح با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با محافل انس با قرآن اجرا می‌شود.

انتهای پیام/86010/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول