اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اوقاف و امور خیریه گچساران صورت می‌گیرد

برگزاری محفل انس با قرآن در گچساران و باشت با حضور قاری برجسته مصری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: مراسم محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته مصری راغب شرقاوی 30 تیر ماه جاری در گچساران و باشت برگزار می‌شود.

برگزاری محفل انس با قرآن در گچساران و باشت با حضور قاری برجسته مصری

الله‌کس نجیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان این‌که قرآن بهترین راهنمای هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت اظهار داشت: قرآن در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

وی افزود: برگزاری محفل انس با قرآن از ضرورت‌های جامعه اسلامی و تجلی ارادت انسان‌ها به ذات پروردگار است.

نجیبی تصریح کرد: برگزاری محفل‌های انس با قرآن کریم با هزینه بسیار کم و تأثیری بسیار زیاد برای رهایی جوانان از رفتارهای ناپسند برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران از برگزاری محفل انس با قرآن در گچساران و با حضور  محمدیحیی راغب شرقاوی، قاری بر جسته مصری خبر داد و گفت: مراسم محفل انس با قرآن به همت اداره اوقاف و امور خیریه گچساران و با مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

نجیبی ادامه داد: این مراسم روحبخش 30 تیرماه جاری و در محل مسجد شهیدان گچساران با حضور جمع زیادی از علاقمندان و اقشار مختلف مردم، رأس ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری این برنامه بر اساس پیشنهاد سازمان امور خیریه استان و مصوبه کارگروه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول همچنین از برگزاری محفل انس با قرآن در باشت خبر داد و عنوان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور راغب شرقاوی در محل مسجدالنبی یا مصلای باشت برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران خاطرنشان کرد: این مراسم دینی و فرهنگی رأس ساعت 22 با حضور علاقمندان باشتی تدارک دیده شده است.

نجیبی از اعلام آمادگی حضور افزون بر یک‌ هزار نفر از علاقمندان محفل انس با قرآن در باشت خبر داد و متذکر شد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با امام جمعه باشت، وی از حضور بیش از یک‌هزار علاقمند برای حضور در مراسم محفل انس با قرآن در این شهرستان خبر داده است.

انتهای پیام/82001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول