اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف کرمانشاه خبر داد

برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه رتبه چهارم کشوری از لحاظ تربیت حافظان قرآن را دارد و در آینده‌ای نزدیک مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید محمدباقر حسینی‌اراکی در محفل انس با قرآن که با قرائت صدیق محمود صدیق المنشاوی قاری برجسته مصری در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که قرآن می‌خوانند پیرو سیره سنتی قرآن باشند و سیره و روش سنتی جامعه را حفظ کنند.

حسینی‌اراکی ادامه داد: به تدبیر در قرآن بسیار تاکید شده است و امتیاز بزرگ جامعه قرآنی، الگو قرار گرفتن برای همه جامعه است.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، تدبر در قرآن امید را در دل همه جامعه زنده می‌کند و موجب نشاط و تعالی جامعه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع تبلیغ اهمیت ویژه‌ای در جامعه قرآنی دارد، تصریح کرد: این تبلیغ باید در سیره و عمل ما باشد تا تاثیر‌گذاری آن در جامعه بیشتر شود.

حسینی‌اراکی تاکید کرد: جامعه قرآنی باید محوریت جامعه انسانی را عوض کند و بندگی در برابر خداوند را گسترش دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح نیات واقفان اجرا می‌شود، خاطر نشان کرد: ما همه تلاش خود را در این راه به‌کار می‌گیریم و ذره‌ای در این راه کوتاه نمی‌آییم.

حسینی‌اراکی عنوان کرد: استان کرمانشاه رتبه چهارم کشوری از لحاظ تربیت حافظان قرآن را دارد و در آینده‌ای نزدیک مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.کرمانشاه یکی از استان‌های برتر در سطح کشور در بحث تنوع موقوفات است و در چند روز اخیر یک خیر تعداد 10 هزار قرآن را به مساجد و بقاع متبرکه وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: جامعه خواهران در بحث تربیت حافظان بسیار خوب عمل کرده ولی در بخش برادران فعالیت گسترده نیست و این همت بلند مبلغان و مربیان قرآن را می‌طلبد تا جوانان را به سمت قرآن بکشانند.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول