اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف تنکابن خبر داد

17 بقعه متبرکه مجری طرح ضیافت الهی در تنکابن

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن گفت: طرح ضیافت الهی در ماه رمضان در 17 بقعه شهرستان تنکابن برگزار می‌شود.

17 بقعه متبرکه مجری طرح ضیافت الهی در تنکابن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرشتان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام مهدی خواجوند صالحی گفت: طرح ضیافت الهی در ماه رمضان در 17 بقعه تنکابن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جزخوانی و تفسیر قرآن، برنامه ویژه شب‌های قدر و قرائت قرآن از جمله برنامه‌های طرح ضیافت الهی در این بقاع متبرکه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن ادامه داد: در کنار روزه‌داران، دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه از جمله مخاطبان این طرح هستند که در راستای ارتقای معنوی آنان تلاش خواهد شد.

خواجوند صالحی تصریح کرد: امامزاده شیرعلی(ع) مهدی‌آباد، امامزاده سیدجلال‌الدین زروج محله، امامزده سیدحسین شیرود(ع)، امامزاده سیدحسین(ع) پلت‌کله، امامزاده سید حسین (ع)تازه‌آباد، امامزاده سیدعبدالوافی(ع)، امامزاده سیدعلی کیا رودپشت، امامزاده سیدقوام‌الدین‌(ع)، امامزاده سیدابراهیم رشیدیه و امامزاده سید قاسم دوهزار بخشی از این بقاع متبرکه فعال در ماه رمضان هستند.

وی از امامزاده سیدقاسم(ع) شیرود، امامزاده سیدکیا ابوالحسن(ع)، امامزاده سیدمحمدطاهر حاجی‌محله، امامزاده سیدخدیجه گیل‌محله، امامزاده میرشمس‌الدین(ع)، امامزاده سیدعبدالهی کوده و امامزاده سید حبیب‌الهد کندسر از دیگر بقاع مجری طرح نام برد. 

 برگزاری طرح ضیافت الهی در 16 امامزاده ساری

در دیگر خبر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران آمده است، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری از برگزاری طرح ضیافت الهی در 16 امامزاده و بقعه متبرکه این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام مسعود قربانی اظهار داشت: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت فضای معنوی ماه مبارک رمضان دوچندان می‌شود.

قربانی با تاکید بر تاثیر تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه به ویژه برای نسل جوان اذعان داشت: ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن در جامعه و نیز در جوار آستان مقدس خاندان عصمت و طهارت(ع) از اهداف طرح ضیافت الهی این اداره است.

وی در ادامه افزود: اجرای دقیق نیات واقفان خیر‌اندیش از اهداف طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان امسال است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری بیان کرد: ایجاد فضای تبلیغی و ترویجی معارف قرآنی با برگزاری محافل و مجالس ترتیل و تفسیر، استفاده از ظرفیت اعزام روحانیون مبلغ، استفاده از ظرفیت اجرای نیات غیر‌‌مقید به مکان در این طرح در دستور کار این اداره‌ قرار دارد.

قربانی تصریح کرد: با عنایت به وظایف ذاتی سازمان مبنی بر برگزاری برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان سال 92 در 16 امامزادگان و بقاع متبرکه ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول