اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

ترغیب معلولان به حضور در جامعه از اهداف مسئولان است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نگاه ارگان‌های مسئول به ورزش معلولان را توانبخشی اعلام کرد و گفت: هدف از راه‌اندازی ورزش برای معلولان ترغیب و تشویق حضور آنها در جامعه است.

ترغیب معلولان به حضور در جامعه از اهداف مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی شامگاه شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان زنجان با اشاره به محدودیت‌های موجود در مورد اعتبارات اظهار داشت: این محدودیت‌ها در همه حوزه‌ها وجود دارد.

وی به موفقیت‌های کسب شده طی دو سال گذشته برای ورزش ایران اشاره کرد و افزود: ایرانیان ثابت کرده‌اند که همیشه در شرایط سخت نتایج بهتری می‌گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به ارتقای جایگاه ورزش ایران در مسابقات المپیک و پارالمپیک اشاره و تصریح کرد: این موفقیت‌ها در شرایط تحریم و محدودیت‌هایی به دست آمده که دشمن تحمیل کرده است.

وی به تغییر نگرش‌های روی داده در بین مسئولان کشوری به ورزش اشاره و اضافه کرد: نگرش‌های مثبت به ورزش بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی و بازی‌های در خور توجه تیم ملی والیبال به شدت تقویت شده است.

رحمانی نگاه ارگان‌های مسئول به ورزش معلولان را توانبخشی اعلام کرد و گفت: هدف از راه‌اندازی ورزش برای معلولان ترغیب و تشویق حضور آنها در جامعه محسوب می‌شود که نباید از آنها انتظارات قهرمانی داشت.

وی به رایگان بودن خدمات ورزشی ارائه شده به معلولان در سطح استان زنجان اشاره و ادامه داد: تا حد ممکن هزینه‌های ایاب و ذهاب برای معلولان رایگان شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به کاندیدا شدن رئیس قبلی هیئت برای ریاست مجدد بر هیئت نابینایان و کم‌بینایان تصریح کرد: هر چند فرهنگ وقف در جامعه کمرنگ شده ولی باید اذعان کرد که این فرهنگ در جامعه ورزش به وفور وجود دارد.

وی صرف وقت در هیئت‌های ورزشی را نوعی انفاق دانست و از همه فعالان در این عرصه از جمله هیئت‌های ورزشی معلولان تقدیر به عمل آورد.

رحمانی با بیان اینکه تا حد توان به هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کمک مالی شده است، اضافه کرد: سال گذشته حدود 20 میلیون تومان به این هیئت کمک شده است.

وی تاکید کرد: مسئولان هیئت نابینایان و کم‌بینایان چند برابر کمک مالی اداره کل ورزش و جوانان از ارگان‌های دیگر گرفته و در امر ورزش هزینه کرده‌اند که جای بسی تقدیر و قدردانی دارد.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان زنجان هیئت‌های ورزشی را بازوان اجرایی توانمند برای فدراسیون‌ها برشمرد و گفت: غفلت از تقویت این بازوان، به فدراسیون‌ها ضربه می‌زند.

انتهای پیام/73004/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول