اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه در اداره کل ورزش و جوانان قم

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه کارکنان و بازنشستگان در این اداره کل خبر داد.

راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه در اداره کل ورزش و جوانان قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، محمدرضا نیکوگفتار اظهار داشت: این صندوق با نام وحدت و به منظور ارائه تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان و بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه از پایان مراحل استخدام نیروهای جدید اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و بیان داشت: بر اساس مجوزهای استخدامی اخذ شده از استانداری قم، نسبت به مصاحبه استخدامی و مراحل گزینش تعداد هفت نفر از پذیرفته‌ شدگان اصلی آزمون استخدامی سال 91 اقدام شد.

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: همچنین نسبت به جذب دو نفر به عنوان کارمند جدید این اداره کل از محل ایثارگران اقدام شد و هم اکنون مراحل استخدامی آنان به انجام رسیده و در مرحله جذب هستند.

وی خاطرنشان کرد: نسبت به بیمه تکمیلی درمان کارکنان رسمی و قراردادی اداره کل در سال جاری نیز اقدام شده و برای این منظور حمایت بیمه میهن تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده تمدید شد، ضمن اینکه طبق توافق به عمل آمده با بیمه مذکور، همکاران و خانواده‌ آنها می‌توانند نسبت به تمدید بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه خود به صورت اقساطی در سال جاری اقدام کنند.

نیکوگفتار در ادامه از مستندسازی شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد این اداره کل خبر داد و بیان داشت: اصلاح بخشی از فرآیندهای اداری با رویکرد اتوماسیون اداری نیز موجب کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت و مصرف کاغذ شده است.

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان داشت: به روز رسانی سایت اداره کل و پرتال خبری وزارت ورزش و جوانان نیز از جمله فعالیت‌های مهمی است که موجب رضایت ارباب رجوع شده است.

انتهای پیام/78002/ق/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول