اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان مینودشت:

2946 ورزشکار در مینودشت فعالیت می‎کنند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مینودشت گفت: در حال حاضر دو هزار و 946 ورزشکار بیمه‎ شده و شناسنامه‎دار در سطح شهرستان مینودشت فعالیت می‎کنند.

2946 ورزشکار در مینودشت فعالیت می‎کنند

اسماعیل ده‎چناشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: از این تعداد ورزشکار یک‎هزار و 371 نفر آقایان هستند که سهم ورزشکاران شهری یک‎هزار و 515 نفر و تعداد ورزشکاران روستایی573 نفر است.

وی با بیان اینکه تعداد ورزشکاران بیمه همگانی 283 نفر است، تصریح کرد: در کنار 575 ورزشکار خانم که 517 نفر شهری و 48 نفر روستایی و 10 نفر همگانی هستند، فعالیت ورزشی خود را زیر نظر 34 هیئت فعال انجام می‎دهند. 

مینودشت از هفت سالن ورزشی بهره‎مند است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مینودشت با اشاره به اینکه این شهرستان از هفت سالن ورزشی بهره‎مند است، اذعان داشت: از این تعداد، چهار سالن در شهر مینودشت و سه سالن هم در روستاهای بخش مرکزی و دوزین قرار دارد، ضمن اینکه 6 زمین ورزشی چمن هم در روستاهای مینودشت، قلمی، القجر، توسکاچال، دوزین و پرسه‎سو قرار دارد.

ده‎چناشکی اضافه کرد: عملیات ساخت و ساز استخر سرپوشیده این شهر با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد و در تلاش هستیم با مساعدت مسئولان و پیگیری‎های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل اداره ورزش و جوانان شهرستان این استخر هرچه زودتر افتتاح و به بهره‎برداری برسد. 

مینودشت پایتخت ووشو ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان مینودشت ادامه داد: این شهرستان دارای استعدادهای بسیار خوبی در رشته‎های مختلف ورزشی است که ورزشکاران زیادی به تیم ملی معرفی کرده که در این میان سهم رشته ووشو نسبت به سایر رشته‎ها بیشتر بوده و ورزشکاران این رشته موفقیت‎های زیادی را در عرصه استانی، کشوری و بین‎المللی به دست آورده و بارها به اردوی تیم ملی دعوت شده‎اند.

ده‎چناشکی با اشاره به موفقیت‎های اخیر ووشوکاران ایران در بازی‌های جهان از آقایان میلاد قزلسفلو، جواد قزلسفلو، پوریا شجاع، کیوان قزلسفلو و ابوالفضل دوزینی به عنوان چهره‎های شاخص این ورزش که سابقه عضویت در تیم ملی را دارند یاد کرد و بیان داشت: در صورت وجود اسپانسرهای قوی و حمایت بیشتر از این ورزشکاران جوان، دستیابی به عناوین بیشتر چه در سطح ملی و چه در سطح بین‎المللی دور از دسترس نیست و شهرستان مینودشت به عنوان پایتخت ووشو ایران مطرح باشد.

مینودشت سال درخشانی را در ورزش آغاز کرده است

وی با اشاره به موفقیت قهرمانان بازی‎های بومی محلی در بخش بانوان به مربی‎گری خدادادی و با در نظر گرفتن مقام سومی سجاد جعفری‎نسب در دوچرخه سواری آسیا و کسب عنوان اولی صادق نریمانی در مسابقات دوومیدانی معلولان ایران و عضویت نامبرده در تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان و همچنین عضویت علی نوری در تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان سال‎جاری را سالی پربار در ورزش مینودشت خواند.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه تلاش هیئت‎های ورزشی، مربیان و بازیکنان، دامنه موفقیت‎ها بیشتر از سال‎های گذشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مینودشت با اشاره به نشست مشترک رؤسای ادارات شهرستان و روسای هیئت‎های ورزشی با مصیب عنابستانی، فرماندار این شهر از برگزاری جشنواره ورزش‎های هوایی در شهریورماه سال‎جاری خبر داد و تأکید کرد: این جشنواره با حضور میهمانان خارجی در ارتفاعات روستای ترسه بخش دوزین به صورت بین‎المللی و باشکوه‎تر از سال‎های گذشته برگزار خواهد شد.

ده‎چناشکی در پایان از فعالیت هفت مدرسه فوتبال در این شهرستان خبر داد و تعداد سمن‎هایی که با معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان در ارتباط هستند را هفت سمن اعلام کرد و یادآور شد: کار ثبت‎نام و کسب مجوز چهار سمن دیگر هم ادامه دارد.

انتهای پیام/2307/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول