اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی:

توسعه ورزش ناهنجاری‌های جامعه را کاهش می‌دهد

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی بر نقش ارزنده ورزش در سلامتی جامعه تاکید کرد.

توسعه ورزش ناهنجاری‌های جامعه را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار عزیز‌الله ملکی ظهر امروز در جریان بازدید از امکانات ورزشی هیئت پزشکی استان گفت: نقش ورزش در سلامتی جامعه غیرقابل انکار است که می‌طلبد بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان بیش از هر چیز دیگری به ورزش و تفریح نیاز دارند و مسئولان نیز وظیفه دارند بسترهای لازم را برای پرداختن جوانان به ورزش فراهم کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اثرگذاری ورزش در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: بدون شک توسعه ورزش موجب روی آوردن جوانان به ورزش و حضور آن‌ها در باشگاه‌های ورزشی شده که این مهم خود ناهنجاری‌های جامعه از جمله درگیری‌های خیابانی‌، اعتیاد و سرقت را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

ملکی تاکید کرد: ورزش در ناجا نیز به خاطر ارتقای سطح سلامت، توانمندی و آمادگی هر چه بیشتر نیروها از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: برنامه‌های مختلف و متنوعی در حوزه ورزش و جوانان توسط این اداره در شهرهای مختلف استان انجام شده که در این بین نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت مسابقات بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است.

سعید ملکی افزود: اداره کل ورزش و جوانان و نیروی انتظامی هر دو در راستای سلامت جامعه تلاش می‌کنند که این امر می‌تواند مسیری برای همکاری‌‌های بیشتر باشد.

سرپرست هیئت پزشکی استان مرکزی نیز گفت: هیئت پزشکی ورزشی استان از امکانات و تجهیزات بسیار خوبی برخوردار است که این امکانات به راحتی در دسترس ورزشکاران قرار می‌گیرد.

عباس محمدی افزود: با توجه به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی این هیئت طی سال‌جاری اقدام به برگزاری سمینار نقش ورزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همایش ورزش و مواد نیروزا با هدف آشنایی جوانان با این مقولات کرده است.

انتهای پیام/87004/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول