اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان قم عنوان کرد

برگزاری دوره‌های آموزشی وی‍ژه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان قم

رئیس اداره توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از پیش‌بینی دوره‌های متعدد آموزشی ویژه کارکنان این اداره کل در سال جاری خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی وی‍ژه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، حسین رضایی در این خصوص اظهار کرد: به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی شغلی و بهبود مدیریت و همچنین دوره‌های عمومی ویژه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان با مرکز آموزش و پژوهش استانداری قم قراردادی تا سقف 50 میلیون ریال منعقد شده است.

وی در ادامه به دوره‌های آموزشی برگزار شده در سال 91 برای کارکنان این اداره کل اشاره کرد و افزود: تعداد دوره‌های برگزار شده در سال قبل 42 دوره بود که از این تعداد دوره آموزشی، هشت دوره عمومی، 20 دوره شغلی و 14 دوره بهبود مدیریت را شامل می‌شود.

رئیس اداره توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: میزان ساعت دوره‌های آموزشی برگزار شده 450 ساعت است در حالی که 67 مدیر به مدت 600 ساعت و 161 کارمند در مدت یک‌هزار و 612 ساعت در این دوره‌ها آموزش دیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سرانه آموزش ویژه مدیران 42 درصد و ویژه کارکنان 58 درصد در سال قبل بوده است و ان‌شاءالله با برنامه‌هایی که برای سال جدید پیش‌بینی شده سعی داریم که در موضوع آموزش نگاه جدی‌تر به ارتقای دانش کارکنان داشته باشیم.

رضایی در پایان به تعداد دوره‌های برگزار شده آموزشی در این اداره کل و همچنین مرکز آموزش استانداری قم اشاره کرد و گفت: در این اداره کل سه دوره آموزشی و در دفتر آموزش استانداری نیز 39 دوره آموزشی برگزار شده است.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول