اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

تبادل نظر خبرنگاران ورزشی برای بهبود کار حرفه‌ای خبر

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان از برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای این انجمن خبر داد و گفت: این نشست فردا برگزار می‌شود.

تبادل نظر خبرنگاران ورزشی برای بهبود کار حرفه‌ای خبر

فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نخستین نشست هم‌اندیشی تخصصی اعضای انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان با هدف تبیین و بررسی راه‌کارهای مناسب در کار حرفه‌ای خبر فردا سه‌شنبه برگزار می‌شود.

وی افزود: انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان با حضور بیش از 45 خبرنگار و عکاس ورزشی خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری و مطبوعات محلی استان، سایت‌های خبری و همچنین بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز همدان تشکیل شده است.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان اضافه کرد: بعد از آغاز به کار رسمی این انجمن از 13 اسفند 91 این نخستین بار است که همه دست‌اندرکاران عرصه خبر ورزشی در رسانه‌های مختلف برای تبادل‌ نظر دور هم جمع می‌شوند.

به گفته وی خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و مجریان برنامه‌های ورزشی به دلیل گستردگی کار خبر ورزشی و مشغله کاری در تهیه خبر و حضور میدانی، یکی از اقشار زحمت‌کش عرصه خبر محسوب می‌شوند.

گل‌محمدی با اشاره به برنامه‌های نخستین نشست هم‌اندیشی انجمن ورزشی‌نویسان استان تصریح کرد: بررسی مشکلات خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و مجریان برنامه‌های ورزشی در سال گذشته در حین برگزاری مسابقات، تبادل نظر در مورد بهبود فعالیت‌های پیش روی انجمن، استفاده از پیشنهادات و انتقادات اعضاء از مهمترین رئوس برنامه‌های این نشست هم‌اندیشی است.

وی یادآور شد: اخذ راه‌کارهای بهتر و بیشتر برای تعامل با مدیریت ارشد ورزش استان، مدیران ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، رؤسا و نواب رئیس و مدیران روابط عمومی هیئت‌های ورزشی از دیگر مسائل مطرح این نشست یک‌روزه خواهد بود.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان با اشاره به حضور دو تیم پاس و الوند در لیگ دسته اول که یکی از پرخبرترین رویدادهای ورزش استان محسوب می‌شود افزود: با توجه حجم بالای خبر ورزشی خبرهای فوتبالی است بر آن هستیم تا با رایزنی با اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال امکانات جایگاه خبرنگاران را در ورزشگاه شهدای قدس ساماندهی و تجهیز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران ورزشی به دلیل محدود بودن حوزه فعالیت خود و اینکه فقط با اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی در ارتباط هستند نسبت به دیگر حوزه‌ها از حوزه عمل بیشتری برخوردارند و این در حالی است که ورزش و پیگیری خبرهای ورزشی در جامعه بیشترین مخاطب را دارد.

گل‌محمدی گفت: نخستین هم‌اندیشی انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان عصر فردا سه‌شنبه 25 به میزبانی رستوران «مستر دیزی» شعبه همدان برگزار خواهد شد که در پایان اعضای انجمن در مراسم ضیافت افطاری شرکت خواهند کرد.

انجمن ورزشی‌نویسان همدان نخستین تشکل سازمان‌یافته خبرنگاری استان است که  با حضور بیش از 45 خبرنگار و عکاس ورزشی خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری و مطبوعات محلی استان، سایت‌های خبری و همچنین بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز همدان از 13 اسفند ماه 91 تشکیل شده است.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول