اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا:

احداث ورزشگاه قدس از مهم‌ترین نیازهای ورزشی شهرضا است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: براساس مطالعات انجام گرفته، احداث ورزشگاه قدس مهم‌ترین درخواست مردم شهرضا در حوزه ورزش است.

احداث ورزشگاه قدس از مهم‌ترین نیازهای ورزشی شهرضا است

علیرضا کمالیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: با وجود گذشت حدود دو دهه از کلنگ‌زنی ورزشگاه قدس شهرضا، تاکنون زمینه بهره‌برداری از این طرح عظیم و سازنده ورزشی مهیا نشده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که ورزشگاه تختی شهرضا پس از گذشت 40 سال استفاده مداوم، به یک مجموعه فرسوده تبدیل شده است و نیازمند بهسازی و نوسازی کامل است انتظار داریم با مساعدت مجموعه مسئولان زمینه اتمام ورزشگاه قدس در آینده نزدیک ایجاد شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه قدس از کیفیت قابل توجهی برخوردار است، افزود: در حالی‌که براساس استانداردهای جهانی مرحله نصب زمین چمن مصنوعی باید پس از زیرسازی‌های لازم و عملیات دیوارکشی اجرا شود، اما در این پروژه بدون انجام امور زیرساختی نسبت به نصب چمن مصنوعی با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد ریال اقدام شده است.

وی با تشریح اهمیت مراقبت و محافظت مداوم از زمین‌های چمن مصنوعی گفت: به دلیل اینکه اطراف زمین چمن مصنوعی ورزشگاه قدس دیوارکشی نشده است و این مجموعه از امکانات حداقلی محروم است امکان برگزاری مسابقات ورزشی در این ورزشگاه میسر نیست.

کمالیان با اشاره به اهمیت اختصاص بودجه مناسب به این طرح گفت: از مجموعه مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه ورزش انتظار داریم با اختصاص بودجه مناسب به این پروژه ورزشی زمینه افتتاح این مجموعه را در آینده نزدیک مهیا کنند.

وی تشکیل انجمن خیرین ورزشی را از مهم‌ترین راهکارهای تسریع در اجرای پروژه‌های ورزشی ذکر کرد و افزود: برهمین اساس در آینده نزدیک انجمن خیران ورزشی شهرستان شهرضا با محوریت تعداد قابل توجهی از ورزشکاران، ورزش‌دوستان و خیران والامقام تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/63011/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول