اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل باشگاه گل‌گهر سیرجان عنوان کرد‌

پایه‌گذاری 17 رشته ورزشی در باشگاه گل‌گهر سیرجان

مدیر‌عامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: باشگاه گل‌گهر سیرجان برای ارتقای سطح سلامت در بین مدیران‌، کارگران و خانواده‌های کارکنان مجتمع 17 رشته ورزشی را زیر پوشش قرار داده است‌.

پایه‌گذاری 17 رشته ورزشی در باشگاه گل‌گهر سیرجان

حسن کشاورز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان‌ اظهار داشت‌: با توجه به اینکه سلامت جسمی و روانی کارکنان در روند حرکتی مجموعه و تولید تاثیرات مثبت و بسزایی دارد به دستور مدیر‌عامل مجتمع ما مکلف به برنامه‌ریزی برای حفظ سلامت جسمی و روانی کارکنان از سال گذشته هستیم.

وی بیان داشت: با یک برنامه‌ریزی منظم و حساب شده شرایط استفاده از 17 رشته ورزشی به صورت رایگان برای کارکنان و خانواده‌های آنها را مهیا کرده‌ایم. 

کشاورز افزود: با درک نیاز کارگران رشته‌های تیراندازی‌، والیبال‌، والیبال ساحلی‌، بدمینتون‌،‌ تنیس روی میز‌، شطرنج‌، شنا‌، ‌سوارکاری‌، پیاده‌روی‌، کوهنوردی‌،‌ پرورش اندام‌، دوومیدانی‌، ‌آمادگی جسمانی‌، ‌ایروبیک‌، ژیمناستیک‌، فوتسال و ‌بسکتبال را زیر پوشش قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: کارگران و خانواده‌های آنها بدون محدودیت می‌توانند از اردیبهشت ماه تا پایان اسفند ماه در این رشته‌ها فعالیت کنند.

کشاورز با بیان اینکه‌ برای کارگران البسه ورزشی به صورت رایگان تهیه کرده‌ایم، گفت‌: ورزش کردن برای کارکنان کاملاً رایگان است، حتی کارت بیمه ورزشی نیز با هزینه‌های باشگاه توسط هیئت پزشکی ورزشی صادر می‌شود.

وی تعداد افراد زیر پوشش را بیش از یک هزار و 100 نفر اعلام کرد که این تعداد در 11 سالن و مجموعه ورزشی در سطح شهر سیرجان که در اجاره باشگاه است و زیر نظر مربیان مجرب شهرستان‌ و تحت قرارداد باشگاه ‌آموزش می‌بینند‌.

عضو هیئت مدیره باشگاه گل‌گهر سیرجان ابراز داشت: طی ماه مبارک رمضان در هشت رشته ورزشی آقایان و بانوان مسابقات داخلی برگزار می‌شود و در جشنی باشکوه با جوایزی ارزنده از نفرات برتر تقدیر به عمل می‌آید‌.

وی ‌خاطر نشان کرد‌: باشگاه گل‌گهر بخشی از فعالیت خود را معطوف به ورزش کارکنان مجتمع کرده و خود را موظف می‌داند که نیازهای ورزشی کارگران زیر پوشش را رفع کند.

به گزارش فارس، تیم‌های کارگری مجتمع گل‌گهر در مسابقات استانی و کشوری همیشه حضور پررنگ داشته‌اند‌.

انتهای پیام/80011/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول