اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره هیئات مذهبی قم:

فعالیت‌های فرهنگی ویژه ورزشکاران در قم اجرا می‌شود

دبیر اجرایی جشنواره هیئات مذهبی استان قم از اجرای بخش فرهنگی برنامه‌های ورزشی بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل ورزش و جوانان قم خبر داد.

فعالیت‌های فرهنگی ویژه ورزشکاران در قم اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جواد اشعری پیش از ظهر امروز در نشست خبری جشنواره فرهنگی، قرآنی و ورزشی هیئات مذهبی که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه ورزش تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل ورزش و جوانان قم به امضا رسیده و برای نخستین بار قرار است برنامه‌های فرهنگی مربوط به ورزشکاران توسط هیئت‌های مذهبی ساماندهی شوند.

وی افزود: برپایی ایستگاه فرهنگی در ورودی ورزشگاه شهید حیدریان قم یکی از اقدامات مهم در این زمینه است که کتاب‌ها و نرم‌افزارهای مذهبی، تاریخی و اجتماعی را در اختیار جوانان قرار می‌دهد.

دبیر اجرایی جشنواره هیئات مذهبی استان قم با بیان اینکه دستگاه ارسال بلوتوث هم در این ورزشگاه نصب شده است، گفت: ارسال نماهنگ‌های مذهبی یا پیام‌های دینی به تمام کسانی که وارد ورزشگاه می‌شوند در دستور کار قرار دارد.

وی از تهیه برگه‌های روزشمار فرهنگی تربیتی ویژه توزیع میان جوانان و نوجوانان قمی خبر داد و اضافه کرد: هر شب بیش از هزار برگه در میان افراد توزیع می‌شود و مسابقه‌ای هم میان آنان برگزار خواهد شد و در پایان هر برنامه قرعه‌کشی برندگان با حضور خانواده‌های شهدا برپا می‌شود.

اشعری خاطرنشان کرد: واحد مشاوره مذهبی اجتماعی هم در نمازخانه ورزشگاه حیدریان مستقر شده و مورد استفاده جوانان و ورزشکاران قرار ‌گرفته است.

دبیر اجرایی جشنواره هیئات مذهبی استان قم با اشاره به برگزاری آزمون بزرگ معنوی هیئات مذهبی برای سومین سال پیاپی در قم تصریح کرد: جزواتی به همین منظور به صورت پرسش و پاسخ در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد و زمان و مکان برگزاری آن هم پایان ماه رمضان و در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه (س) خواهد بود.

وی ادامه داد: مجموعه بنرهای «یک کلام یک معصوم» هم در سطح ورزشگاه شهید حیدریان نصب شده و علاوه بر این تصاویر و پیام‌هایی از شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی هم در این مکان نصب و در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.

انتهای پیام/78004/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول