اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه فیروزکوه

کلنگ دومین سوله ورزشی صالحین در فیروزکوه زده شد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه از کلنگ‏زنی دومین سوله ورزشی صالحین در این شهرستان خبر داد.

کلنگ دومین سوله ورزشی صالحین در فیروزکوه زده شد

علی‏اکبر انارکی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران افزود: ‏کلنگ دومین سوله ورزشی صالحین شهرستان فیروزکوه با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی، این بار در روستای «شهرآباد» از توابع بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه بر زمین خورد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه در بیان اهداف اجرای این طرح گفت: تأسیس سوله‏های ورزشی به منظور رفع کمبود فضاهای ورزشی بسیجیان و عموم مردم با مشارکت سپاه ناحیه مقاومت بسیج، مردم و دهیاری‏ها اجرایی می‏شود و احداث هر سوله در حدود 180 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

انارکی ادامه داد: احداث این سوله‏ها در مراکز حوزه‏های مقاومت پیش‏بینی شده بود، اما در شهرستان فیروزکوه در روستاهایی که مرکزیت داشته و جمعیت ساکن بیشتر و جمعیت مهاجر کمتری دارند، در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: 400 مترمربع فضای ورزشی این سوله بوده و حدود 50 متر مربع فضای اداری، رختکن و ... نیز در آن پیش‏بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه افزود: در آینده‏ای نزدیک احداث چنین فضاهایی در روستاهای کتالان، مهاباد و شهر ارجمند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح‏ها بیشتر به دنبال جلب مشارکت مردم هستیم و خواه‏ناخواه انتفاع و استفاده آنها نیز به مردم باز خواهد گشت.

این گزارش حاکی است؛ حدود دو ماه پیش کلنگ احداث نخستین سوله طرح صالحین شهرستان فیروزکوه با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران در روستای هرانده بر زمین خورد که در حال حاضر در مرحله فونداسیون است.

انتهای پیام/2568/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول