اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان

برای روحانی مستقر در مساجد محدودیت منابع داریم

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برای جذب روحانی مستقر در طول سال برای مساجد استان محدودیت منابع داریم اما تا به حال گزارشی مبنی بر عدم تامین روحانی مسجد وجود ندارد.

برای روحانی مستقر در مساجد محدودیت منابع داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: برای ماه مبارک رمضان و ماه محرم تمام اماکن مذهبی استان که نیاز به مبلغ داشته باشند، تامین خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: اما در حال حاضر برای جذب روحانی مستقل که در طول سال باید در مسجد حضور داشته باشد و همچنین برای تامین خانه عالم در مساجد محدودیت اعتباری و محدودیت جذب داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: با توجه به تمام شرایط اکثر روستاهای استان از روحانی برخوردار هستند و تا این لحظه گزارشی نداریم که روستا یا مسجدی تقاضای روحانی کرده باشد و ما نتوانسته باشیم روحانی معرفی کنیم.

وی اعلام کرد: مردم استان گلستان در هر زمان که نیاز به روحانی مسجد داشته باشند می‎توانند با شماره تلفن 2362154 گرگان تماس بگیرند و ما در کوتاه‎ترین زمان تامین نیاز خواهیم کرد.

180 روستا روحانی مستقر دارد / تا سه سال آینده تمام روستاها خانه عالم خواهند داشت

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان حدود یک‌هزار روستا دارد و یک سوم آنها که بیش از 300 روستا می‎شود باید روحانی مستقر داشته باشد که از این تعداد در حال حاضر 180 روستا روحانی مستقر دارد و باقی نیز در دست اقدام است.

ولی‎نژاد افزود: در خصوص خانه عالم نیز 120 روستا و مسجد خانه عالم دارد و باقی نیز طی یک پروژه در دست اقدام است که تا سه سال آینده همه روستا‎های واجد شرایط خانه عالم به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: البته طرح ما این است که یک روستای بزرگ چند روستا را تحت پوشش قرار دهد تا بتوانیم تمام روستاهای استان را تحت پوشش قرار دهیم.

ولی‎نژاد در پایان ابراز داشت: به خاطر برخی محدودیت‎های مشابه است که کار ما را کند کرده است و امیدواریم در سال‌جاری اتفاق بهتری بیافتد که سرعت ما در این زمینه نیز بیشتر شود.

انتهای پیام/83004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول