اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

دشمنان بدانند مردم ما تنها از مقام معظم رهبری اطاعت‎پذیری دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که مردم ما تنها از مقام معظم رهبری اطاعت‎پذیری دارند.

دشمنان بدانند مردم ما تنها از مقام معظم رهبری اطاعت‎پذیری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد شامگاه یکشنبه در جمع مردم علی‎آبادکتول با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند "نگذارید انقلاب به دست نامحرمان بیافتد" در تشریح نامحرمان و نااهلان انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید است لذا باید کسانی زمام امور آن بر عهده بگیرند که خود پاک باشند امام خمینی (ره) نیز بارها به دلیل عظمت انقلاب اسلامی آن را با اسلام ناب محمدی (ص) نام می‎بردند.

وی با اشاره به مدعیان دروغین انقلاب و امام راحل تصریح کرد: کسی که دستش در دست آمریکا و اسرائیل است و شعار آنها را بر زبان جاری می‎کند به عنوان سخنگوی آنها در جامعه شناخته می‎شود نمی‎تواند ادعا کند که اهل انقلاب اسلامی است.

ولی‎نژاد با بیان اینکه کسانی که می‎خواهند مدیریت انقلاب را برعهده بگیرند باید پاک باشند تاکید کرد: کسی که اعلام می‎کند با آمریکا و اسرائیل می‎شود کنار آمد، نمی‎توان او را اهل انقلاب و خودی دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: رفتار دوگانه برای مسئولان نظام معنا ندارد کسی که ناپاک زندگی کند، کشتی انقلاب او را در بین مسیر پیاده می‎کند.

انقلاب اسلامی مانند کشتی است

وی ادامه داد: کسانی که علیه اصل ولایت فقیه شعار می‎دهند، شعار نه غزه نه لبنان مقامات اسرائیل را سر می‎دهند و به عاشورا امام حسین(ع)، منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حمله می‎کنند اهل این انقلاب نیستند برای همین مردم بابصیرت چنین اشخاصی را نمی‎پذیرند و آنها را به زباله‎دان تاریخ می‎اندازند.

مردم بابصیرت امانت انقلاب را به اهلش می‎سپارند

ولی‎ن‍ژاد با اشاره به ارزش‎های انقلاب اسلامی ایران و میراثی که به یادگار مانده است گفت: چه امانت و میراثی بالاتر از خون شهدا، هشت سال دفاع مقدس، آرمان‎های امام راحل، رهنمودهای مقام معظم رهبری و ارزش‎ها و فضیلت‎های انقلاب اسلامی که برخاسته از دل مردم است.

وی اظهار داشت: مردم زمام امور را به کسی خواهند داد که امین انقلاب اسلامی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: مردم در انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس و همه صحنه‎های سیاسی یاد گرفته‎اند که این امانت را به اهلش بسپارند.

اگر کسی راه را گم کرد باید به اهل آن مراجعه کند

ولی‎نژاد با اشاره به اینکه اگر مردم راه را گم کردند باید از اهل آن بپرسند ‌عنوان کرد: سیره معصومین (ع) راه درست را به امتش نشان داده است ما باید راه درست را از آموزه‎های ائمه اطهار بیاموزیم و در عصر غیبت ولی عصر (عج)، ولی‎فقیه عادل که مصداق عینی آن مقام معظم رهبری است راه درست را به ما نشان داده است.

وی اظهار داشت: در فتنه 88 ماهواره‎ها و رسانه‎های استکبار جهانی تلاش کردند با هزاران ترفند و بدبین کردن مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جایگاه رفیع ولی‌فقیه قصد داشتند با طرح شعارهای ساختارشکنانه مردم را بر علیه نظام ترغیب کنند.

ولی‎نژاد با اشاره به گمراهان فتنه 88 اظهار داشت: آنهایی که خط، آرمان و راه امام را گم کردند چرا به اهلش مراجعه نکردند؟ چرا آنها راه و رسم انقلاب را از امریکا سوال می‎کنند؟ چرا به کسی که راه را نشان داد، گوش نکردند؟ مگر خطبه 29 خرداد 88 رهبر یادشان رفت؟ مگر نصایح قبل انتخابات ریاست جمهوری یادشان رفت؟

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: گمراهان با وجود این همه راهنمایی و تذکر، همچنان از آن سوی مرزها خط گرفتند.

وی افزود: مردم یاد گرفته‎اند معیارها با ولی‎فقیه سنجیده می‎شود برای همین اشخاص تا وقتی که در خط ولایت و امامت هستند از نظر مردم پذیرفته می‎شوند.

مردم از یک فرمان و یک فرمانده اطلاعت می‎کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان داشت: مردم در فتنه 88 هر چه نیاز بود، صبر و خویشتنداری کردند، تا شاید گمراهان به مسیر درست انقلاب برگردند، اما مشاهده کردند، دشمن تمام امکانات خود را به کار گرفت تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی افزود: مردم مشاهده کردند، دشمن و ایادی جیره‎خوارش به عاشورا، مساجد و افراد حزب‎اللهی و تمام ارزش‎های ما حمله‎ور شده است.

ولی‎نژاد ادامه داد: مردم می‎خواستند، به همه معاندین و مخالفین داخلی و خارجی این پیام را بدهند که ما از یک فرمان و از یک فرمانده اطاعت می‎کنیم و آن فرمانده مقام معظم رهبری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ابراز داشت: مردم ما با پیروی محض از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری در طول هشت سال دفاع مقدس و 33 سال از انقلاب در برابر انواع توطئه‎های دشمنان نظام پیروز شدند و هم‌اکنون نیز با همین اطاعت‎پذیری و حضور در صحنه به عنوان یک نظام قدرتمند در عرصه‎های بین‎المللی حضور باشکوه دارند.

وی با اشاره به حساسیت و اهمیت انتخابات آینده افزود: در انتخابات آینده باید گوش به فرمان ولی‌فقیه باشیم تا توطئه‎های دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام/2307/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول