اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

8 کمیته برای برگزاری اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی فعال شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از فعال شدن هشت کمیته برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی در استان خبر داد.

8 کمیته برای برگزاری اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد ظهر امروز در نخستین نشست خبری یازدهمین اجلاس بین‎المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در گلستان اظهار داشت: تقریباً مقدمات کار برای برگزاری اجلاس در استان انجام شده است و برنامه‎های کمیته‎ها در دست اجرا و اقدام هستند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای جدول زمانبندی برگزاری یازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی صورت گرفته است، تصریح کرد: گلستان در هشتم و نهم آبان‎ماه میزبان یک رخداد فرهنگی است که برگزاری آن برگ زرینی ماندگار در کارنامه این استان خواهد بود.

گلستان پیشتاز در ایجاد موزه عاشورایی

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: گلستان در سال 1392 شاهد رخداد انتخابات بود که این حماسه بزرگ برای کشور یک افتخار بزرگ محسوب می‎شود چراکه ملت ایران منسجم و یکپارچه فرمان مقام معظم رهبری را لبیک گفت و این افتخارآفرینی را به رخ جهانیان کشید.

ولی‎نژاد با بیان اینکه گلستان معمولاً در میزبانی پیشینه خوبی دارد، یادآور شد: مردم استان به لحاظ پیشینه مذهبی، خلق حماسه و همه اتفاقات بزرگ و سرنوشت‎ساز سبقه خوبی دارند که اینها جزو سرمایه‎های گلستان به شمار می‎رود.

وی با بیان اینکه هیچ‎ یک از استان‎ها موزه عاشورایی ندارند، خاطرنشان کرد: احداث چنین موزه‎ای در گلستان به عنوان اثر ارزشمند برای همیشه ماندگار خواهد شد و برگزاری این اجلاس می‎تواند منشوری برای سند چشم‎انداز فرهنگی باشد که همه مداحان و کشورهای اسلامی به عنوان نقشه راه از آن بهره‎مند شوند.

معرفی روسای هشت کمیته یازدهمین اجلاس بین‎المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به معرفی روسای هشت کمیته یازدهمین اجلاس بین‎المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در گلستان اظهار داشت: کمیته فرهنگی با مسئولیت «غلامرضا منتظری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان»، کمیته پشتیبانی با مسئولیت «قربان عباسی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری»، کمیته تبلیغات محیطی و تزئینات با مسئولیت «ابراهیم کریمی شهردار گرگان»، کمیته مراسم با مسئولیت «حیدرعلی احمدی فرماندار گرگان»، کمیته رسانه با مسئولیت «علی صادق مقدسی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان»، کمیته انتظامی و امنیتی با مسئولیت «محمدابراهیم کیاپور»، کمیته تشکل‎های دینی با مسئولیت «محمدحسین کبیر مسئول کانون مداحان گلستان»، کمیته نظارت با مسئولیت «سیدمحمد حسینی مدیرکل امور اجتماعی استاندار گلستان» خواهد بود.

انتهای پیام/83001/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول