اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

راهیان جهاد و شهادت سربلندی نظام اسلامی را رقم زدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: راهیان جهاد و شهادت موجبات عزت و سربلندی نظام اسلامی را رقم زدند که این انقلاب باید به خوبی حفظ و صیانت شود.

راهیان جهاد و شهادت سربلندی نظام اسلامی را رقم زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را با برگزاری یادواره شهدا در جامعه نهادینه و زنده نگهداریم.

وی تصریح کرد: هر چه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود سود فراوانی برای اسلام، دین و آرمان‎های امام راحل خواهد داشت.

ملت ایران با تمام وجود از انقلاب اسلامی و آرمانهایش دفاع می‎کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه این انقلاب از ابتدای پیروزی و حتی قبل از آن در ستیز با استکبار بوده است، اذعان کرد: یکی از امتیازات برجسته شهدای ایران اسلامی مطیع محض فرامین ولایت بوده است.

ولی‎نژاد با تاکید بر اینکه ملت ایران با تمام وجود از انقلاب اسلامی و آرمان‌هایش دفاع می‎کند، ابراز داشت: هر گاه جامعه با کوچکترین خطری تهدید شود مردم آمادگی دارند با تمام وجود از این انقلاب دفاع کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی را بیمه و ماندگار کرده است، متذکر شد: ترویج فرهنگ ایثار باید در نسل جوان گسترش و تقویت شود که در این راستا همه وظیفه دارند ورود کنند.

برنامه‎ریزی برای قبل از برگزاری یادواره بسیار مهم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان برگزاری یادواره شهدا را یکی از راه‎های زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا حقی بر همه ما دارند که باید به آن عمل کنیم و ضمن برنامه‎ریزی اهداف خود، مبادرت به برگزاری معنوی یادواره شهدا کنیم.

ولی‎نژاد سه مقطع قبل، حین و بعد از یادواره را در ترویج ایثار و شهادت مهم خواند و اظهار داشت: برنامه‎ریزی برای قبل از برگزاری یادواره بسیار مهم است که همه دستگاه‎ها باید برای برگزاری شایسته آن هماهنگ باشند تا شاهد نتیجه شایسته‎ای در جامعه باشیم.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول