اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان خواستار شد

لزوم ورود دستگاه‌های نظارتی برای کنترل قیمت‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه گرانی در جامعه زیاد است، گفت: لازم است، دستگاه‎های نظارتی در این زمینه ورود کنند، چراکه بعضی از قیمت کالاها هیچ ارتباطی با تحریم ندارد.

لزوم ورود دستگاه‌های نظارتی برای کنترل قیمت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد در نشست ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: باید تعداد کمیته‎های دهه فجر را به حداقل برسانیم، چراکه این تکثر، سبب اتلاف وقت می‎شود و ثمرات را به حداقل خواهد رساند.

وی ادامه داد: دلیلی ندارد که 24 کمیته برای برگزاری برنامه‎های دهه فجر داشته باشیم و اگر این تعداد را به 11 کمیته کاهش دهیم، شاهد اثرگذاری بهتری از برنامه‎های دهه فجر در سطح استان خواهیم بود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: هنوز دغدغه‎ ما مبنی بر اینکه برنامه‌های دهه فجر باید مردمی‌تر برگزار شود، به طور کامل مرتفع نشده است؛ در این راستا باید مردم نقش اساسی‎تر و وسیع‎تری از خود نشان دهند.

ولی‎نژاد تصریح کرد: باید ساز و کاری برای اجرای برنامه‎های دهه فجر تعریف کنیم و هرچه مناسبت‎ها مردمی‎تر برگزار شود، اثر ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

وی عنوان کرد: 33 سال از انقلاب اسلامی گذشته و ما آمار می‎دهیم و عملکرد خدماتی و پروژه‎ها را با قبل از انقلاب مقایسه می‎کنیم که این آمارگیری اصلاً قشنگ نیست، اما اگر خدمات ارائه شده با پنج یا 10 سال قبل مقایسه شود، بهتر است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه فشار قیمت و گرانی در جامعه زیاد است، ابراز داشت: لازم است، دستگاه‎های نظارتی در این زمینه ورود کنند، چراکه بعضی از قیمت کالاها هیچ ارتباطی با تحریم ندارد.

* نباید بگذاریم رضایت مردم و اعتماد آنها به دستگاه اجرایی آسیب ببیند

ولی‎نژاد با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم رضایت مردم و اعتماد آنها به دستگاه اجرایی آسیب ببیند، بیان داشت: کنترل قیمت‎ها نیاز به توجه بیشتری از سوی دستگاه‎های نظارتی دارد.

وی با بیان اینکه 50 درصد از جمعیت استان در روستاها زندگی می‌کنند، اذعان داشت: بخش اعظمی از برنامه‎ها برای شهرها است و روستاها کمتر از این موهبت برخوردار هستند، بنابراین باید روستاها را وسیع‎تر، عمیق‎تر و گسترده‎تر ببینیم و روستاها را در برنامه‎ریزی‎های جشن انقلاب مشارکت دهیم.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول