اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی قزوین:

امنیت بسترساز پیشرفت جامعه است

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین امنیت را بسترساز پیشرفت جامعه دانست و گفت: نخستین انتظاری که مردم هر جامعه‌ای از حکومت‌ها دارند، برقراری امنیت در جامعه است.

امنیت بسترساز پیشرفت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا میرحیدری بعد از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه قزوین اظهار داشت: با توجه به اهمیت برقراری امنیت و آرامش در جامعه تلاش شبانه‌روزی تمام کارکنان نیروی انتظامی استان در راستای برقراری آرامش و امنیت شهروندان است.

وی با اشاره به پیگیری مسئله عفاف و حجاب در استان قزوین افزود: مسئله عفاف و حجاب از جمله مسائلی است که همکاری و همراهی تمام دستگاه‌های فرهنگی استان را می‌طلبد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در این زمینه نیز نیروی انتظامی استان قزوین آمادگی خود را برای همکاری با تمام دستگاه‌های فرهنگی استان اعلام می‌کند تا با همکاری و همدلی یکدیگر بتوان گام‌های خوبی در این زمینه برداشت.

میرحیدری ضمن قدردانی از تلاش فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان اظهار امیدواری کرد با همراهی کارکنان نیروی انتظامی بتواند ادامه ‌دهنده راه فرمانده سابق باشد.

انتهای پیام/77010/ق10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول