اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چرام:

تأمین امنیت در بحران از وظایف اصلی نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی چرام به تأمین امنیت در زمان بحران اشاره کرد و گفت: این مهم از وظایف اصلی نیروی انتظامی است.

تأمین امنیت در بحران از وظایف اصلی نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام داریوش جابر انصاری صبح امروز در نشست مدیریت بحران این شهرستان در تعریف بحران اظهار کرد: بحران عبارت است از تغییرات ناگهانی که ممکن است زندگی انسان یا یک منطقه را درچار چالش کند.

فرمانده انتظامی چرام این بحران‌ها را شامل سیل، زلزله و هرچیزی که مشقتی برای منطقه به وجود آورد دانست و ابراز کرد: یکی از مسائلی که در رابطه با بحران باید به آن توجه کرد برآورد امکانات موجود در شهرستان یا منطقه‌ای است که باید با بحران مقابله کند.

وی تعامل بین اداره‌ها را در زمان بحران از دیگر مسائلی برشمرد که باید مورد توجه قرار گیرد و خاطرنشان کرد: اداره‌هایی که با بحث مدیریت بحران مرتبط هستند باید جلساتی در این خصوص داشته باشند که بتوانند سریع‌تر مشکل را مهار کنند.

این مسئول تصریح کرد: حضور در صحنه بحران نیز باید مورد توجه قرار بگیرد که ممکن است از گستردگی بحران جلوگیری کند.

جابرانصاری اصلی‌ترین موضوع بحران را مدیریت بحران ذکر کرد و گفت: مدیریت بحران نه فقط در بحث آتش‌سوزی که در بحث زلزله می‌توان به کاربردی‌ترین مثال آن اشاره کرد که به دلیل عدم مدیریت خوب ممکن است بحران را حادتر کند.

فرمانده انتظامی چرام به تأمین امنیت در زمان بحران نیز اشاره کرد و با بیان اینکه این مهم از وظایف اصلی نیروی انتظامی است، یادآور شد: یکی از مهم‌ترین مسائل که در زمان بحران به آن پرداخته می‌شود این است که در هنگام بحران باید توان و توالی کار را در نظر گرفت.

انتهای پیام/82002/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول