اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

مردمی کردن امنیت از مهم‌ترین راهکارهای تامین امنیت اجتماعی است

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: مردمی کردن امنیت یکی از مهمترین راهکارهای برقراری امنیت و آرامش در جامعه است.

مردمی کردن امنیت از مهم‌ترین راهکارهای تامین امنیت اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسرافیل جعفری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اظهار کرد: برقراری امنیت و آرامش در جامعه یکی از مهمترین موضوعاتی است که همواره از سوی مردم مطالبه می‎شود و می‎تواند در پیشبرد امور کشور نقش بسیار مهمی داشته باشد.

وی، مردمی کردن امنیت را یکی از مهمترین راهکارهای برقراری امنیت و آرامش در جامعه دانست و گفت: اعتماد به مردم و برقراری ارتباط دو سویه با آن‌ها می‎تواند در تحقق این مهم موثر واقع شود.

جعفری، نقدپذیری را از عوامل مهم در موفقیت در کارها برشمرد و افزود: بی‌شک مردم بهترین ناظران هستند و می‎توانند با نقدهای سازنده خود ما را در ادامه مسیر هدایت و کمک کنند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، معاونت اجتماعی را از نهادهای مهم در برقراری رابطه دوسویه بین مردم و نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: نقش معاونت اجتماعی در اعتمادسازی بین مردم و برقراری این رابطه دو طرفه بی‎نظیر است.

جعفری، تعامل با اصحاب رسانه و مطبوعات را یک از مهم‌ترین کار ویژه‌های معاونت اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات استان با تعاملات بسیاری که با این معاونت داشته‌اند همواره ما را در برقراری اعتماد و امنیت بین مردم یاری داده‌اند.

وی از کاهش 80 درصدی ارسال پرونده‌ها به دادسرا خبر داد و گفت: یکی از مهمترین تاثیرات معاونت اجتماعی در این حوزه بوده و توانسته در رفع منازعات نقش مهمی داشته باشد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این نهاد 120 ماموریت تعریف شده است، افزود: بی‌شک تمام این ماموریت‌ها برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم در نظر گرفته شده است.

جعفری، ارتباط با نهادهای اجتماعی استان را از مهمترین برنامه‌های معاونت اجتماعی برشمرد و خاطرنشان کرد: آموزش چهره به چهره در تمامی محلات و مساجد، اجرای آموزش همگانی، ارتباط با دانشگاه‌ها و راه‌اندازی استودیوی خبر پلیس از دیگر این برنامه‌هاست.

به گزارش فارس در این مراسم از محمدرضا رمضانی معاون سابق معاونت اجتماعی استان تقدیر و شهریار حیدری به عنوان معاون جدید نیروی انتظامی استان معرفی شد.

انتهای پیام/68004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول