اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

مشارکت مردم لازمه تحقق امنیت اجتماعی است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی پذیرای تعامل مردم در همه عرصه‌ها بوده و مشارکت مردم را لازمه تحقق امنیت اجتماعی می‌داند.

مشارکت مردم لازمه تحقق امنیت اجتماعی است

سردار علی دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با تاکید بر گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: حجاب و عفاف باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به نقش حجاب اسلامی بر گسترش امنیت اجتماعی ادامه داد: حجاب صرفاً پدیده فردی نیست بلکه یک مسئله اجتماعی محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام آرامش انسان را در گرو احساس امنیت عاطفی و روانی دانست و عنوان کرد: اگر احساس امنیت عاطفی و روانی تامین نشود انسان در معرض خطر خواهد بود.

دولتی اظهار داشت: رعایت حجاب اسلامی علاوه بر ایجاد آرامش روانی بین افراد جامعه موجب کاهش چشمگیر ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی خواهد شد.

وی حفظ ارزش‌های انسانی، عفت، حیا و متانت در جامعه، مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب و از بین بردن عوامل نابهنجار در جامعه را از فواید رعایت حجاب اسلامی در جامعه عنوان کرد.

این مقام مسئول با اشاره به استمرار طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در سطح استان از همکاری و حمایت خوب مردم و مسئولان استان با پلیس در این بخش خبر داد و افزود: حمایت همه جانبه مردم و مسئولان پشتوانه مهمی برای طرح ارتقای امنیت اخلاقی خواهد بود.

وی تصریح کرد: رعایت حجاب اسلامی در همه حال ضامن امنیت و آرامش خانواده‌ها بوده و محیطی امن را برای افراد جامعه به وجود می‌آورد.

دولتی با اشاره به این‌که پلیس نماینده مردم در برقراری و تولید امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه است، گفت: نیروی انتظامی پذیرای تعامل مردم در همه عرصه‌ها بوده و مشارکت مردم را لازمه تحقق امنیت اجتماعی می‌داند.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی برای به انحراف کشاندن جوانان این مرز و بوم خاطرنشان کرد: هدف دشمنان انقلاب از اشاعه فساد و فحشا در جامعه گرفتن فرزندان ایران اسلامی از دامن اسلام است.

انتهای پیام/2246/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول