اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ‌انتظامی استان مرکزی مطرح کرد

اجرای طرح ارتقای امنیت در پارک‌ها و تفرجگاه‌های ‌استان مرکزی

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح ارتقای امنیت در سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌های استان خبر داد.

اجرای طرح ارتقای امنیت در پارک‌ها و تفرجگاه‌های ‌استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار عزیز‌الله ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت در سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌ها هر ساله همزمان با فرا رسیدن فصل گرما توسط نیروی انتظامی در سراسر کشور به اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح پلیس می‌کوشد تا حداکثر امنیت را برای حضور خانواده‌ها در ساعات پایانی شب در تفرجگاه‌ها به ویژه پارک‌های حاشیه‌ای، جنگلی و کوهستانی تامین کند.

فرمانده ‌انتظامی استان مرکزی  ادامه داد: به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح پارک‌هایی که بیشتر مورد استقبال خانواده‌ها قرار می‌گیرند، شناسایی شده و نیروهای ویژه‌ای کار امنیت این مناطق را بر عهده گرفته‌اند.

ملکی با بیان اینکه در این طرح با افرادی که در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند، برخورد می‌شود، خاطر نشان ساخت: برقراری نظم و امنیت در پارک‌ها از اهداف مهم این طرح است، که  خوشبختانه با مشارکت خوب مردم هم اکنون در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: با اجرایی شدن این طرح پلیس به شدت با اقدامات ضد اخلاقی و فرهنگی و ایجاد مزاحمت برای خانواده‌ها برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی  ادامه داد: با  توجه به گرمای هوا حضور شهروندان پس از افطار در تفرجگاه‌ها افزایش می‌یابد که به منظور تامین امنیت آنها ماموران از نخستین ساعت شب تا تخلیه پارک‌ها در این اماکن حضور یافته و با هرگونه ناامنی برخورد می‌کنند.

ملکی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه ناامنی در سطح پارک‌ها مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نزدیک‌ترین واحد گشتی به محل اعزام شود.

انتهای پیام/87002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول