اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:

امنیت روانی جامعه در گرو عفت همگانی است

مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل استانداری مازندران گفت: با عفت همگانی و کنترل نگاه و پوشش مردان و زنان امنیت روانی در جامعه برقرار می‌شود.

امنیت روانی جامعه در گرو عفت همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، روح‌الله معافی صبح امروز در همایش طرح حمایتی آموزشی عفاف و حجاب اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری«حر» قائمشهر با تاکید بر رعایت کنترل نگاه از سوی مردان و پوشش اسلامی از سوی زنان برای تحقق عفاف و حجاب اظهار داشت: دغدغه اصلی عفاف و حجاب در جامعه باید بر دوش مسئولان باشد.

 وی عفاف را بر حجاب  مقدم دانست و با بیان اینکه جوانان مدیران آینده این نظام هستند از آنان خواست نسبت به عفاف و حجاب دغدغه و دل مشغولی داشته باشند.

 معافی با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب در جامعه مال زنان است را تصور عامیانه‌ای خواند و کنترل نگاه از سوی مردان را امری مهم برشمرد.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران جوانان را موتور متحرک جامعه خواند و اذعان داشت: فرهنگ جامعه را می سازد و از اینکه در جامعه امروزی اقتصاد جای فرهنگ را گرفته احساس نگرانی کرد.

 وی با اشاره به سخنان امام راحل (ره) زن را مبدا همه خیرات عنوان کرد و سعادت و شقاوت جامعه را در گرو زنان عفیف و پاکدامن دانست.

 معافی به نتایج و آثار بد ترک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: براساس احادیث در صورت ترک این مهم بدخواهان بر جامعه مسلط می‌شوند.

این مسئول چادر را منبع عصمت نبوی و فاطمی دانست و اذعان داشت: امروز که تظاهر به روزه‌خواری در جامعه رواج پیدا کرده، باید با امر به معروف‌و نهی از منکر جلوی آن را بگیریم.

 این مسئول با تاکید بر مطالعه تاریخ، جانبازان را در جنگ‌های نظامی اسماعیل‌های از منا برگشته توصیف کرد و بیان داشت: امروز امنیت روانی جامعه در گرو عفت همگانی است.

انتهای پیام/86008/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول