اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معلولیت محدودیت نیست

تحصیل نوجوان معلول بمی در مدرسه تیزهوشان

امیرعلی عبداللهی نوجوان معلول بمی که از بدو تولد از هر دو دست فلج بوده، دانش‌آموز مدرسه راهنمایی تیزهوشان شهرستان بم است و ثابت کرده که معلولیت محدودیت نیست.

تحصیل نوجوان معلول بمی در مدرسه تیزهوشان

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، امیرعلی عبداللهی نوجوان معلول بمی که از بدو تولد از هر دو دست فلج بوده، دانش‌آموز مدرسه راهنمایی تیزهوشان شهرستان بم است و در زمینه خوشنویسی، نقاشی، احکام و سایر امور فرهنگی و هنری نمونه‌ای بارز و الگویی کم‌نظیر به‌شمار می‌رود، وی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده است.

حسین زین‌الصالحین فرماندار بم ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره بهزیستی در جمع کارکنان این اداره گفت: توانایی خوبی در مجموعه بهزیستی وجود دارد و مددکاران نشان دادند که خدمت به مددجویان زیرپوشش به غیر از فداکاری و ایثار نیست.

وی افزود: در حادثه زلزله دی ماه 82 علاوه بر تخریب 100 درصدی ساختمان‌ها در بم ما شاهد معلولیت تعداد زیادی از همشهریان و همچنین بدون سرپرست شدن زنان و فرزندان بودیم که این مسئله وظیفه بهزیستی را سنگین‌تر کرد.

فرماندار بم بیان داشت: حمایت‌های خوب دولت، خیران و موسسات مردمی سبب شده تا در حال حاضر مشکلات جامعه هدف بهزیستی کاهش یابد و ایجاد رفاه نسبی آنها در دستور کار قرار دارد.

زین‌الصالحین ابراز داشت: مردم بم قابل تکریم هستند و راه‌اندازی مرکز نگهداری معتادان پر خطر در شهرستان بم که ویژه مراکز استان‌ها است، دلیل اثبات این مسئله است.

وی افزود: ارتقا و رشد شهرستان بم در سایه تعامل و برادری صورت می‌گیرد و ما باید زیبایی‌ها و ظرفیت‌های بم را از راه‌های مختلف نشان دهیم.

به گزارش فارس، فرماندار بم پس از بازدید از اداره بهزیستی و دیدار با کارکنان این اداره با خانواده یک نوجوان معلول نمونه و خلاق و همچنین با خانواده دو معلول ضایعه نخاعی جسمی حرکتی دیدار کرد که در بدترین وضع موجود به زندگی خود ادامه می‌دهند.

امیرعلی عبداللهی نوجوان معلول بمی که از بدو تولد از هر دو دست فلج بوده، دانش‌آموز مدرسه راهنمایی تیزهوشان شهرستان بم است و در زمینه خوشنویسی، نقاشی، احکام و سایر امور فرهنگی و هنری نمونه‌ای بارز و الگویی کم‌نظیر به‌شمار می‌رود، وی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده است.

انتهای پیام/2446/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول