اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد

ایجاد 634 فرصت شغلی برای معلولان و مددجویان خراسان جنوبی

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی گفت: برای معلولان و مددجویان زیرپوشش سازمان بهزیستی خراسان جنوبی 634 فرصت شغلی ایجاد شده است.

ایجاد 634 فرصت شغلی برای معلولان و مددجویان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس در بیرجند، محمدحسن اکبری‌مطلق ظهر امروز در نشست خبری سازمان بهزیستی خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته بهزیستی و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همزمانی هفته بهزیستی با ماه مبارک رمضان سبب افزایش خیر و برکات شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی دولت نهم و دهم ایجاد عدالت اجتماعی کمک به محرومان جامعه بوده، ادامه داد: اقداماتی که در طی این دو دولت در سال‌های اخیر غیرقابل انکار و در مقایسه با دولت‌های گذشته رشد قابل ملاحظه‌ای در مورد کمک به محرومان داشته است.

بهزیستی تنهاترین و تخصصی‌ترین سازمان در رابطه با آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: از آغاز به کار دولت نهم و دهم توفیق خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی نصیب تیم خراسان جنوبی شده است.

اکبری‌مطلق ادامه داد: علت اصلی این امر وجود نیروی جوان و با‌انگیزه در زمینه‌های مختلف نوآوری در این سازمان و پیشگام بودن سازمان بهزیستی خراسان جنوبی در زمینه پیشگیری، حوزه اعتیاد و مسکن بوده است.

وی با بیان اینکه بهزیستی تنهاترین و تخصصی‌ترین سازمان در رابطه با آسیب‌های اجتماعی است، متذکر شد: از خدمات این سازمان عموم مردم بهره‌مند می‌شوند.

اعتبار 28 میلیاردی برای استفاده معلولان از تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی از 634 فرصت شغلی برای معلولان و مددجویان زیر پوشش بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد و افزود: دولت دهم اوج شکل‌گیری نهضت اشتغال بوده است.

اکبری‌مطلق اضافه کرد: از سال 88 تا سال 91 در خراسان جنوبی 2 هزار و 500 فرصت شغلی برای معلولان و مددجویان ایجاد شده است.

این مسئول با بیان اینکه 756 نفر از افراد زیرپوشش سازمان بهزیستی خراسان جنوبی از تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی استفاده کرده‌اند، یادآور شد: این تسهیلات با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد و 396 میلیون ریال بوده است.

استفاده 574 نفر از تسهیلات خرید لوازم ضروری

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی گفت: تعداد 574 نفر با اعتباری به میزان 5 میلیارد و 895 میلیون ریال در خراسان جنوبی از تسهیلات خرید لوازم ضروری و قرض‌الحسنه استفاده کردند.

اکبری‌مطلق با بیان اینکه در خراسان جنوبی شش تعاونی اشتغال مددجویان فعال است، اذعان داشت: این تعاونی‌ها 2 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات بانکی را دریافت کردند.

انتهای پیام/69021/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول