اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان البرز در گفت‌وگو با فارس خبر داد:‌

واگذاری 174 واحد مسکونی به معلولان و مددجویان بهزیستی در البرز

مدیرکل بهزیستی استان البرز از واگذاری 174 واحد مسکونی به معلولان و مددجویان تحت پوشش این اداره طی هفته جاری خبر داد.

واگذاری 174 واحد مسکونی به معلولان و مددجویان بهزیستی در البرز

مرتضی مکاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه ما در آستانه روز بهزیستی و تامین اجتماعی قرار داریم، چندین برنامه ویژه از سوی این اداره تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: مهمترین برنامه ما افتتاح و واگذاری واحدهای مسکونی است که در هفته جاری و به مناسبت روز 25 تیر ماه که به عنوان روز بهزیستی و تامین اجتماعی شناخته می‌شود، به معلولان و مددجویان تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: عملیات اجرایی برای احداث این واحدها در قالب مسکن مهر از سال گذشته آغاز شده و همانطور که وعده داده بودیم، پیش از پایان کار دولت دهم در اختیار معلولان تحت پوشش بهزیستی استان البرز قرار می‌گیرد.

* جشن گلریزان مسکن در البرز برگزار می‌شود

مکاریان با اشاره به این مطلب که مسکن یکی از مهمترین نیازهای مددجویان تحت پوشش بهزیستی است، گفت: مردم ما همواره نیکوکار بوده و در کارهای خیر مشارکت ویژه دارند، به همین دلیل تصمیم داریم در روز 25 تیر ماه به مناسبت روز بهزیستی جلسه‌ای را با خیرین و افراد انسان‌دوست استان البرز ترتیب داده و جشن گلریزان مسکن را برگزار کنیم.

وی افزود: در این جشن از نیکوکاران و خیرین استان البرز برای مشارکت در پروژه‌های ساخت مسکن ویژه افراد نیازمند تحت پوشش بهزیستی دعوت به عمل خواهد آمد.

* ارائه مشاوره‌های رایگان از سوی بهزیستی استان البرز

مدیرکل بهزیستی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود از ارائه مشاوره‌های رایگان در این هفته از سوی مددکاران اداره فوق خبر داد و گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های ویژه برای روز 25 تیر، ارائه مشاوره‌های رایگان به مردم است.

مکاریان اظهار داشت: این مشاوره‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله ژنتیک، بارداری و اعتیاد است.

وی با تاکید بر اینکه بهزیستی در استان البرز تلاش بسیاری برای خدمات‌رسانی به مددجویان و افراد نیازمند انجام داده و می‌دهد، گفت: برای رسیدن به هدف‌های والایی که داریم، نیاز است دستگاه‌های مختلف، اصحاب رسانه و مردم خیّر و نوع‌دوست استان ما را همراهی کنند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: به طور قطع با مشارکت و همکاری همه‌جانبه و با داشتن همدلی و تعامل می‌توانیم به وظیفه اصلی خود که حمایت از اقشار ضعیف، نیازمند و محروم است، به بهترین شکل عمل کنیم.

مکاریان در پایان تاکید کرد: امیدواریم با اطلاع‌رسانی صحیح خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان البرز،‌ بتوانیم مردم خیّر و نوع‌دوست استان را بیش از گذشته به مشارکت در امور خیر تشویق و دعوت کنیم.

انتهای پیام/2302/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول