اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد

69 میلیارد ریال کمک بلاعوض بهزیستی برای مسکن مهر معلولان

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی از مبلغ 69 میلیارد و 555 میلیون ریال کمک بلاعوض سازمان بهزیستی استان به مسکن مهر معلولان و مددجویان این سازمان خبر داد.

69 میلیارد ریال کمک بلاعوض بهزیستی برای مسکن مهر معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس در بیرجند، محمدحسن اکبری‌مطلق ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طی دولت نهم و دهم از محل اعتبارات مسکن مهر با کمک اداره کل مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن و بانک عامل در خراسان جنوبی یک‌هزار و 909 نفر از مددجویان سازمان بهزیستی از تسهیلات مسکن مهر استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از مجموع یک‌هزار و 909 واحد مسکونی مهر تاکنون 940 واحد واگذار و یا آماده واگذاری است، گفت: تعداد 962 واحد مسکونی مهر برای معلولان و مددجویان در حال ساخت است.

افزایش مشارکت‌های مردمی در خراسان جنوبی

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: بهزیستی استان مبلغ 69 میلیارد و 555 میلیون ریال کمک بلاعوض به مسکن مهر معلولان و مددجویان این سازمان اعطا کرده است.

اکبری‌مطلق با بیان اینکه 40 میلیارد ریال سهم آورده مددجویان برای احداث مسکن مهر در خراسان جنوبی بوده، تصریح کرد: تسهیلات بانکی به ازای هر واحد 180 میلیون ریال بوده است.

این مسئول متذکر شد: مشارکت‌های مردمی سال گذشته نسبت به سال‌های قبل در خراسان جنوبی سیر تدریجی داشته است.

305 فقره کمک هزینه ازدواج توسط بهزیستی خراسان جنوبی به مددجویان

مدیرکل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال 90 در مجموع 25 میلیارد و 591 میلیون و 861 هزار ریال مشارکت نقدی و غیرنقدی مردم برای مددجویان این سازمان بوده، اضافه کرد: میزان مشارکت‌های نقدی و غیرنقدی مردم به مددجویان سازمان بهزیستی خراسان جنوبی 27 میلیارد و 238 میلیون و 982 هزار ریال بوده است.

وی متذکر شد: در سال گذشته 305 فقره کمک هزینه ازدواج با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 690 میلیون ریال از محل اعتبارات بهزیستی تامین شده است.

اکبری‌مطلق با بیان اینکه در سطح خراسان بزرگ 30 فقره جهیزیه با کمک مؤسسات خیریه به مددجویان سازمان بهزیستی استان کمک شده، اذعان داشت: برای خرید هر جهیزیه مبلغی به میزان 25 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/69021/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول