اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

مسکن‌ معلولان خلخال در دستور کار است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: پیگیری مسکن معلولان در دستور کار است تا این قشر بتوانند صاحب مسکن شده و از این بابت مشکلی نداشته باشند.

مسکن‌ معلولان خلخال در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در دیدار با کارکنان بهزیستی شهرستان خلخال به مناسبت هفته بهزیستی اظهار داشت: اورژانس اجتماعی یکی از اصلی‌ترین مقوله‌ها در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و انجام امر مشاوره می‌باشد که با احداث ساختمان برای این مجموعه دیگر در حل مشکلات اجتماعی شهرستان مشکلی وجود نخواهد داشت.

محمدی با اشاره به خدمات شایسته بهزیستی در خدمت به مردم و کمک به همنوعان و معلولان و اقشاری که سرنوشت آنان با معلولیت رقم خورده گفت: ما همه وظیفه داریم در خدمت انسان‌هایی باشیم که هیچ فرقی با انسان‌های سالم دیگر ندارند و فقط از لحاظ جسمی با نقص مواجه‌اند.

فرماندار شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به بستر‌های ارائه خدمات به معلولان و حل مشکلات آنان در مراجعه به دستگاه‌ها و ادارات اشاره کرد و افزود: مناسب‌سازی فضاها برای معلولان در دستگاه‌ها باید در اولویت باشد تا این قشر در مراجعات خود برای انجام امورات اداری خود بتوانند با سهولت از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

این مسئول یادآور شد: شایسته نیست که معلولان با مراجعه به دستگاهی برای انجام امور اداری خود به دلیل نبود امکانات مناسب از جمله رمپ‌ها و راهروهای مناسب در ادارات از دریافت خدمات بازمانند.

محمدی با قدردانی از فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط مراکز نگهداری معلولان به این قشر خاطرنشان کرد: سعی کنیم برای خدمت به همنوع صبوری را پیشه کنیم و در یاری رساندن به افراد نیازمند همواره خدا را در نظر داشته باشیم.

وی خدمت به معلولان را افتخار دانست و ادامه داد: در کمیته برنامه‌ریزی امسال نیز بحث اعتبارات بهزیستی پیگیری می‌شود که امیدواریم این اداره از اعتبارات به نحو احسنت بهره‌مند شود.

فرماندار شهرستان خلخال ابراز داشت: پیگیری مسکن معلولان نیز در دستور کار است تا این قشر بتوانند صاحب مسکن شده و از این بابت مشکلی نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی در پایان سخنان خود همچنین خواستار تدوین اساسنامه برای هیئت امنایی کردن مرکز نگهداری معلولان شد و گفت: اگر نهادهای ذیربط نیز عضو هیئت امنا باشند توجه بیشتر در جلب مشارکت‌ها به سوی این مراکز صورت می‌گیرد و کمک‌های بیشتری به سمت این مرکز جاری خواهد شد.

انتهای پیام/62008/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول