اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

تحقق 6 درصدی تعهدات اشتغال استان زنجان در سال‎جاری

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 6 درصد از تعهدات اشتغال استان زنجان در سال‎جاری محقق شده است.

تحقق 6 درصدی تعهدات اشتغال استان زنجان در سال‎جاری

حمیرا قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استان زنجان رتبه سوم کشوری را در زمینه تحقق اشتغالزایی و هزینه‎کرد تسهیلات کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در سال 90 نیز رتبه سوم کشوری را در جذب اعتبارات مشاغل خانگی کسب کرده بود، خاطرنشان کرد: استان زنجان در زمینه جذب تسهیلات و منابع توسط صندوق مهر امام رضا نیز استان پنجم کشوری شد.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه صندوق مهر امام رضای استان زنجان 148 درصد از منابع مورد نظر را جذب کرده است، تصریح کرد: صندوق مهر امام رضای استان در سال گذشته عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 8 هزار و 421 میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته به متقاضیان پرداخت شده است، اضافه کرد: یک‌هزار و 100 نفر کارورز نیز حقوق دریافت کرده‌اند.

قهرمانی با بیان اینکه سهم و تعهد اشتغال استان زنجان در سال‎جاری 16 هزار و 52 نفر بوده است، ادامه داد: تاکنون 963 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

وی یادآور شد: در مجموع 6 درصد از تعهدات اشتغال استان زنجان در سال‎جاری محقق شده است.

معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه میزان تعهدات اشتغال استان زنجان از سال 89 تاکنون 108 هزار و 504 نفر بوده است، اذعان داشت: در مجموع از سال 89 تاکنون 115 هزار و 244 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

انتهای پیام/73006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول