اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق مهر رضا(ع) بیجار:

برجسته‌ترین فعالیت صندوق مهر رضا(ع) اشتغالزایی است

مدیر صندوق مهر رضا(ع) بیجار گفت: برجسته‌ترین فعالیت صندوق مهر اشتغالزایی است.

برجسته‌ترین فعالیت صندوق مهر رضا(ع) اشتغالزایی است

لیلا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار به عمده فعالیت‌های این صندوق اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین و برجسته‌ترین فعالیت این صندوق ایجاد فرصت‌های شغلی و اشتغال برای افراد و همچنین وام ازدواج و وام ودیعه مسکن در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه قسمت نظارت توسط وام گیرندگان از مهم‌ترین رکن صندوق مهر رضا(ع) است گفت: نظارت بر اعطای وام‌ها در حین پرداخت و بعد از آن از سوی صندوق ابزاری برای فعال‌سازی، استمرار فعالیت و در نهایت کسب در آمد وام گیرنده خواهد بود.

یوسفی به اعتبارات این صندوق اشاره و تصریح کرد: تسهیلات صندوق مهر رضا(ع) از نهاد ریاست جمهوری تامین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: صندوق مهر در دو مرحله تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد که یک سوم آن در مرحله اول است و در این زمان افراد برای مکان اجرای طرح و همچنین جواز و وسایل مورد نیاز خود اقدام می نمایند و در مرحله دوم اعطای تسهیلات پس از بازرسی توسط مسئولین ذی‌ربط صندوق و تائید آن مابقی وام به متقاضیان اعطا می‌شود.

یوسفی تأکید کرد: به دلیل کافی نبودن وام برای اجرای برخی از طرح‌ها، افراد باید کمک هزینه‌ای را خود در نظر داشته باشند که با مشکل مواجه نشده و طرح را به خوبی به سرانجام برسانند.

مدیر صندوق مهر رضا(ع) بیجار با اشاره به اولویت پرداخت تسهیلات برای افراد اذعان کرد: علاوه بر متقاضیان دارای شرایط عمومی، فارغ‌التحصیلان دانشگاه، دارندگان مدارک فنی و حرفه‌ای، مبتکران و نوآوران، زنان سرپرست خانوار با تأیید مراجع ذیصلاح در اولویت دریافت تسهیلات هستند.

وی در خصوص اعطای تسهیلات و اجرای طرح‌ها از طریق صندوق مهر رضا(ع) در بیجار اظهار کرد: مهم‌ترین طرح‌های اجرایی طرح بسته‌بندی قند و شکر و حبوبات در روستای خوش‌مقام با اشتغالزایی برای 7 نفر با تسهیلات 700 میلیون ریال، طرح ایجاد تولید قطعات پلاستیکی با اشتغالزایی 3 نفر و تسهیلات 350 میلیون ریال، طرح کابینت‌سازی با اشتغالزایی یک نفر و تسهیلات 150 میلیون ریال، طرح ایجاد دفتر مخابراتی مربوط به اشتغالزایی یک نفر و تسهیلات 100 میلیون ریال است.

یوسفی در ادامه به وام‌های پرداخت شده در سال 92 اشاره و اضافه کرد: تاکنون به تعداد 20 نفر و به مبلغ 2 میلیارد و 450 میلیون ریال وام در اختیار متقاضیان قرار داده و به تعداد 8 نفر ودیعه مسکن اعطا شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آشنایی جوانان از طریق رسانه‌ها و برگزاری جلسات مشاوره‌ای با امر مهم خود اشتغالی و اشتغالزایی از کاربردی‌ترین راه‌ها برای تحقق حماسه اقتصادی در سال 92 است.

انتهای پیام/79015/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول