اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد

اجرای 697 طرح اشتغال توسط مددجویان خراسان شمالی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: این نهاد توانست از ابتدای سال تاکنون 697 طرح اشتغال برای مددجویان زیر پوشش خود ایجاد کند.

اجرای 697 طرح اشتغال توسط مددجویان خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، علیرضا مرادی با اشاره به رویکرد مهم این نهاد در توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش گفت: این نهاد هرساله به منظور ارتقای سطح زندگی خانوارهای تحت حمایت و همچنین ایجاد بستر مناسب برای خودکفایی افراد، اقدام به ارائه تسهیلات در زمینه اشتغال می‌کند که از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 697 طرح اشتغال در سطح استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به طرح‌های خودکفایی اجرا شده افزود: از تعداد طرح‌های عملیاتی شده 263 طرح اشتغال از محل منابع کمیته امداد امام خمینی و 434 طرح نیز از محل منابع بانکی به مرحله اجرا رسیده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در خصوص میزان اعتبار هزینه شده در راستای اجرای طرح‌های مذکور گفت: برای اجرای طرح‌های اشتغال از محل منابع بانکی رقمی بالغ بر 37 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مرادی در ادامه، مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح‌های اشتغال از محل منابع کمیته امداد امام خمینی را 14 میلیارد و 160 میلیون ریال اعلام کرد.

وی تصریح کرد: از 434 طرح اشتغال اجرایی شده از محل منابع بانکی، 348 طرح در بخش خود اشتغال و 86 طرح نیز در بخش مشاغل خانگی عملیاتی شده است.

مرادی در بخشی دیگر از سخنان خود به کاریابی انجام شده از سوی کمیته امداد امام خمینی استان اشاره کرد و افزود: با عنایتی که مسئولان نهاد در راستای خودکفایی مددجویان و ایجاد عزت نفس به رای جامعه هدف دارند از ابتدای سال تاکنون 100 نفر از مددجویان دارای پتانسیل وارد بازار کار شده‌اند.

وی در خصوص تعداد اشتغال ایجاد شده از سوی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون کمیته امداد امام خمینی توانست برای یک‌هزار و 150 نفر از مددجویان و نیازمندان استان شغل ایجاد کند.

انتهای پیام/63002/م/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول