اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان خبر داد

بهره‌برداری از 570 طرح اشتغالزایی در هفته بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: در هفته بهزیستی 13 مرکز در حوزه پیشگیری، 22 مرکز اجتماعی، هفت مرکز در حوزه توانبخشی، 570 طرح اشتغالزایی و 240 مورد طرح مسکن مددجویان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 570 طرح اشتغالزایی در هفته بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود محمدزاده ظهر امروز در نشست خبری خود در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه بهزیستی یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است، اظهار داشت:  این سازمان پس از گذشت بیش از سه دهه فعالیت، 59 نوع خدمت‌رسانی را در ابعاد مختلفی همچون مشاوره، درمان اعتیاد، خدمات حوزه اجتماعی، کودکان و زنان بی‌سرپرست انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه  700 هزار نفر نیز به عنوان شهروند عادی، از خدمات این سازمان بهره‌مند می‌شوند، افزود: در این هفته 13مرکز در حوزه پیشگیری، 22 مرکز اجتماعی، هفت مرکز در حوزه توانبخشی، 570 طرح اشتغالزایی و 240 مورد طرح مسکن مددجویان بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان هزینه افتتاح این پروژه‌ها را بالغ بر 58 میلیارد و 498 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اعتبارات هزینه‌ای این نهاد در سال جاری نسبت به سال گذشته 2.13 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های بهزیستی با کمک بخش خصوصی انجام می‌شود، افزود: خیران قوت قلب بهزیستی هستند و در کنار کمک‌های دولتی به بهزیستی کمک می‌کنند.

محمدزاده با اشاره به اینکه در سال جاری 42 مرکز به مراکز گذشته این سازمان اضافه می‌شود، گفت: هنوز معابر شهری ما برای معلولان مناسب‌سازی نشده و مناسب سازی اماکن شهری برای عبور و مرور معلولان، باید یکی از اولویت‌های شهری اصفهان باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی باید سالانه، بازنشستگان خود را مورد تکریم قرار دهند، اضافه کرد: تا چند سال آینده با سونامی افراد سالمند مواجه می‌شویم، و این در حالی است که در استان اصفهان و از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع مشکلات احتمالی، انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به طرح شکرانه سلامت ادامه داد: کارمندان دولت چهار رقم از خرده حقوق دریافتی خود را به حساب سازمان بهزیستی واریز ‌کنند تا با این هزینه بتوان برخی از کمبودهای کوچک را برای مددجویان بر طرف کرد.

وی در پایان خواست در در یک روز کاری خبرنگاران به همراه مجموعه رسانه ای خود میهمان سازمان بهزیستی و از خدمات این سازمان بازدید کنند.

انتهای پیام/63012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول