اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی فیروزکوه:

استراتژی ستاد طرح توسعه کشاورزی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه گفت: استراتژی ستاد طرح توسعه کشاورزی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و حمایت از سرمایه‏گذاری در بخش کشاورزی است.

استراتژی ستاد طرح توسعه کشاورزی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار است

روح‏الله درویش‏خضری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: از ابتدای تشکیل ستاد طرح توسعه کشاورزی در شهرستان فیروزکوه، تاکنون 25 جلسه ستاد و 24 جلسه کمیته فنی در این راستا برگزار شده است.

وی گفت: واگذاری 580 هکتار از اراضی روستاهای لزور و اهنز در قالب قرارداد اجاره به منظور احداث مزارع کشت گل محمدی، از جمله دستاوردهای خوب این ستاد بوده است.

درویش‏خضری افزود: در این راستا، استراتژی ستاد طرح توسعه کشاورزی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و حمایت از سرمایه‏گذاری در بخش کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: تخصیص اعتبارات به فعالان بخش کشاورزی و بهره‏برداران منطقه، اثر فوق‏العاده‏ای در افزایش تولیدات بخش کشاورزی به خصوص تولیدات دامی، طیور، آبزیان و پرورش قارچ داشته است.

درویش‏خضری خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته و با در پیش گرفتن این سیاست، بسیاری از واحدهای نیمه فعال و غیرفعال بخش کشاورزی شهرستان فیروزکوه فعال شدند.

انتهای پیام/2568/‌ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول