اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

‌شیوه‌نامه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری روستایی در اختیار نهادها قرار گیرد

فرماندار گچساران گفت: شیوه‌نامه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری باید به صورت مکتوب در اختیار ادارات و نهادهای عضو قرار گیرد تا با آگاهی کامل از وظایف خود بتوانند فعالیت‌های محوله را به نحو مطلوب ارائه دهند.

‌شیوه‌نامه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری روستایی در اختیار نهادها قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جلسه هماهنگی کمیته ساماندهی، سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر این شهرستان امروز و با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد و ادارات و نهادهای عضو این کمیته در محل فرمانداری گچساران برگزار شد.

فرماندار گچساران در این جلسه اظهار داشت: بهبود وضعیت روستاها، ارتقای سطح درآمد و کیفیت زندگی روستاییان و کشاورزان و کاهش نابرابری‌ها در جوامع روستایی، عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر از جمله اهداف پیش‌بینی شده در این کمیته است.

محمد شفیعی با بیان این‌که کمیته امداد امام خمینی دبیر کمیته ساماندهی، سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر است، اظهار داشت: شیوه‌نامه این کمیته باید به صورت مکتوب در اختیار ادارات و نهادهای عضو قرار گیرد تا با آگاهی کامل از وظایف خود بتوانند فعالیت‌های محوله را به نحو مطلوب ارائه دهند.

وی گفت: جلسه این کمیته هر 15 روز یکبار برگزار می‌شود و برای دو هفته آینده، اعضا باید استعدادها و نیازسنجی‌های حوزه کاری خود را طبق شیوه‌نامه داشته باشند.

شفیعی با بیان این‌که ارائه گزارش کار و برنامه‌ریزی برای اجرای هر چه بهتر فعالیت‌ها در این کمیته بسیار مهم است، از اعضا خواست تا در این زمینه با جدیت پیگیری لازم را داشته باشند.

فرماندار گچساران برقراری تفاهمنامه‌های اداری و سازمانی میان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عضو این ستاد را امری لازم عنوان کرد و گفت: برقراری این تفاهمنامه‌ها در اجرایی شدن و محقق شدن اهداف شیوه‌نامه بسیار موثر است.

شفیعی از اداره‌ها و نهادهای عضو این کمیته خواست تا پیشنهادات و طرح‌هایی که قرار است در جلسه 15 روز آینده مطرح و تصویب شود را جمع‌بندی و در آن جلسه ارائه دهند.

وی گفت: برخی از طرح‌ها که به اعتبار بیشتری نیاز دارد برای تصویب به مرکز استان ارسال می‌شود و مابقی طرح‌ها در همین کمیته مورد تصویب قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/82001/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول