اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فولادشهر خبر داد

اشتغالزایی 200 نفر در امور خدمات شهری فولادشهر در سال گذشته

شهردار فولادشهر با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این شهرداری از سال گذشته تاکنون گفت: این شهرداری برای 200 نفر در بخش فضای سبز و خدمات شهری اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

اشتغالزایی 200 نفر در امور خدمات شهری فولادشهر در سال گذشته

سام محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری فولاد‌شهر اظهار کرد: این شهرداری در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی، زیباسازی شهر، خرید ماشین‌آلات برای شهرداری و سایر موارد اقدامات مهمی در طی یک سال گذشته انجام داده است.

وی افزود: زیبا سازی،محوطه‌سازی، توسعه درآمد شهری، توسعه و حفظ وضع موجود فضای سبز، خرید ماشین‌آلات، توسعه ورزش از جمله این اقدامات است.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: حدود 7 میلیارد تومان در سال 91 تاکنون در زمینه عمرانی این شهرداری در بخش‌های مختلف هزینه شده است، که توانسته برای 200 نفر در بخش فضای سبز و خدمات شهری اشتغالزایی اخذ مجوز از مقامات زی‌ربط ایجاد کند.

وی ادامه داد: محوطه‌سازی، ترمیم تراشنه، تکمیل سالن اجتماعات و گلزار شهدا، احداث پل بر روی کانال سوکرا، لکه‌گیری معابر، تکمیل ساختمان تجاری، احداث سرعت گیر، نصب تابلوهای هشدار دهنده، رنگ آمیزی جداول، خط کشی معابر، تکمیل ساختمان شماره سه آتش نشانی، محوطه سازی گلزار شهدا، روکش آسفالت معابر، احداث سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر، زیباسازی معابر، محوطه‌سازی حوزه علمیه خواهران،احداث کانال دفع آب سطحی و محوطه‌سازی و برون کاری محلات سطح شهر از جمله این خدمات عمرانی در یک سال گذشته در این شهر است.

محمدی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این شهرداری در سال گذشته افزود: یکصد مورد کار فرهنگی از سال گذشته یعنی از سال 91 تاکنون انجام شده است.

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس،همایش دوستداران حضرت امیرالمومنین در عید غدیر، جشن بزرگ امام زمان(عج)،برگزاری مسابقات مختلف ورزشی،تجلیل از خانواده شهدا،جانبازان و ایثارگران شهر و شهرداری،آموزش شهروندان در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی، تجلیل از فعالان فرهنگی و قاریان قرآن، راه‌اندازی اتوماسیون و پرتال شهرداری از جمله اقدامات فرهنگی این شهرداری در این مدت است.

شهردار فولادشهر با بیان اقدامات ورزشی در این شهرداری گفت: در سال 91 کسب مقام سوم تیمی جودو در استان، نایب قهرمانی در مسابقات فوتسال شهرداری‌های استان، مقام سوم مسابقات پاورلیفنگ ،مقام اول مسابقات تکواندو جام رمضان در شهرستان لنجان از جمله این فعالیت‌ها در سال گذشته است.

وی افزود: در بخش ورزشی از سال 74 تاکنون این شهرداری بیش از 35 عنوان قهرمانی همراه با حکم و کاپ کسب کرده است.

محمدی افزود: در سال 91 ماشین‌آلات مختلف جهت تجهیز ناوگان موتوری شهرداری و خودروهای شهرداری و خدماتی با مبلغ حدود 550 میلیون تومان خریداری شده است.

وی ادامه داد: همچنین در سال 92 برای پساب فاضلاب مکاتباتی با آب منطقه‌ای و سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان جهت خرید پساب در حال انجام است که آب برای تامین فضای سبز شهر مهیا شود.

شهردار فولادشهر پیگیری زمین جهت احداث باغ بانوان را از دیگر برنامه‌های این شهرداری در سال جاری عنوان کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام این شهرداری در سال 92 گفت: تامین روشنایی عابر و محلات پارک‌ها و میادین ورزشی ،احداث ساختمان فرهنگسرای شهرداری، پروژه‌های آبیاری قطره‌ای، خرید ماشین‌آلات اطفای حریق، تهیه و نصب وسایل ‌بازی در سطح محلات، توسعه آرامستان فولاد شهر،احداث سرعت‌گیر آسفالتی در خیابان، تجهیز سینما فرهنگ شهرداری، تامین آب فضای سبز از جمله اقداماتی است که برای سال 92 در حال برنامه‌ریزی و انجام است که 80 درصد آن به مناقصه برای انجام کارگذاشته شده است.

انتهای پیام/63012/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول