اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

اشتغال مهم‌ترین اولویت دولت منتخب است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مهم‌ترین اولویت دولت منتخب را اشتغال دانست و گفت: به نظر من رفع بیکاری مهم‌تر از همه مشکلات مطرح شده در کشور از جمله تورم است.

اشتغال مهم‌ترین اولویت دولت منتخب است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به طرح ارائه شده به مجلس در مورد تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح طی چند وقت اخیر در کمیسیون‌های مورد نظر بررسی و نقطه نظرات کارشناسان و نمایندگان برای رفع معایب طرح بررسی شده است.

وی به نشست برگزار شده در استانداری در مورد بررسی احداث کتابخانه و اسناد ملی مرکزی اشاره و تصریح کرد: این کتابخانه رو‌به‌روی مسجد امام محمدباقر احداث می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی طرح احداث مرکز اسناد ملی را در استان زنجان مطلوب عنوان کرد و گفت: با احداث این مرکز اسناد ملی از استان خارج نمی‌شود.

وی به دیدار روز یکشنبه نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور منتخب اشاره و تصریح کرد: در مرحله کنونی یک دیدار جمعی برای نمایندگان در نظر گرفته شده است.

علیمردانی مهم‌ترین اولویت دولت منتخب را اشتغال دانست و اضافه کرد: به نظر من رفع بیکاری مهم‌تر از همه مشکلات مطرح شده در کشور از جمله تورم است.

وی تاکید کرد: بر اساس مطالعات انجام شده اشتغال به دلیل تاثیرگذاری بر آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین اولویت دولت منتخب محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر تاثیرگذاری اشتغال بر میزان جرم و جنایت، نزاع و سلامت روانی جامعه اشاره کرد و گفت: عدم اشتغال جوانان، سرمایه‌گذاری انجام شده بر روی جوانان برای تحصیل را از بین می‌برد.

وی با بیان اینکه هزینه‌های نظام به دلیل بی‌توجهی به اشتغال افزایش یافته است، اضافه کرد: هر چه قدر در امر اشتغال سرمایه‌گذاری شود، هدر نمی‌رود.

علیمردانی تصریح کرد: مراجعان مردمی در مورد اشتغال از همه امور مربوط به جامعه حتی ازدواج هم بیشتر است.

وی ایجاد اشتغال را کمک به فرهنگ جامعه دانست و اضافه کرد: بی‌راه نیست که بگوییم بودجه فرهنگی هم به اشتغال اختصاص یابد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی شغل را نخستین مسئله مردم و خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: حل مشکل شغل بدون توجه به تولید امکان‌پذیر نیست.

وی تاکید کرد: اشتغال و بهبود امور باید در برنامه‌ریزی دولت منتخب در اولویت قرار گیرد.

علیمردانی به آسیب وارد شده از ناحیه قاچاق کالاها به تولید کشور اشاره و تصریح کرد: این موضوع باید مورد توجه مسئولان انتظامی و امنیتی کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/73004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول