اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

اعتدال دولت آینده صرفاً سیاسی نیست

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: اعتدالی که دولت آینده مد نظر و شعار خود قرار داده صرف اعتدال سیاسی نیست؛ بلکه ما امروز در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و حتی اجتماعی به مشی اعتدال نیاز داریم.

اعتدال دولت آینده صرفاً سیاسی نیست

حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: دولت آینده به یقین دولتی توانمند همراه با گزینش نیروهای برجسته و دارای تجربه است که ضعف‌های دولت احمدی‌نژاد را در عرصه‌های مختلف پوشش داده و سعی در برطرف کردن آنها خواهد داشت.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته با دولت دهم اشاره کرد و افزود: تجربیات سازنده، مفید و کارهای شایسته دولت دهم باید در دولت آینده تقویت شود و در نقطه مقابل ضعف دولت دهم نیز به حداقل برسد.

برومند به نشست دیروز رئیس جمهور منتخب و نمایندگان مجلس اشاره کرد و ادامه داد:‌ ما در این نشست چند ساعته تلاش کردیم تا در فضای همدلی و تفاهم راهکارهای خوبی را برای آغاز دولت یازدهم، نحوه چینش و گزینش اعضا در کابینه، بهره‌گیری از تمام ظرفیت استان‌ها در این حوزه و همچنین مباحث پیرامونی در مورد طرح‌ها و لوایح دولت و مجلس به بحث و گفت‌وگو بنشینیم که نتایج اولین نشست روحانی با نمایندگان خروجی مثبت و سازنده داشت.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد:‌ هرچند برخی‌ها تلاش می‌کنند تا یک دودستگی بین مجلس و دولت آینده بیندازند، اما قطعاً با تدبیر و حرکت روی اصول و رفع اشکالات هم دولت و هم مجلس پاسخی کوبنده به برخی یاوه‌سرایی‌ها می‌دهند و اجازه نمی‌دهند در این فضای آرام جامعه عده‌ای بکوشند تا کشور را به التهاب بکشانند.

وی در پایان اذعان داشت: در چهار سالی که دولت یازدهم سعی و تلاش می‌کند تا مدیریت کشور را بر عهده بگیرد به یقین مجلس نیز در حد وسع و توان و جایگاهی که در دفاع از حقوق ملت دارد یاریگر قوه مجریه است، اما این به معنای دور شدن از فضای نقد و انتقاد سازنده و اصلاح‌گر نیست.

انتهای پیام/62001/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول